loading...
ssaarraa
رضا خراسانی بازدید : 10 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش دفاع شخصی با تکنیک نقاط dimmak (3DVD)

آموزش دفاع شخصی با تکنیک  نقاط dimmak (3DVD)

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

کامل ترین مجموعه آموزش ویدئویی دفاع شخصی دیم ماک
از کار انداختن حریف با ضربه به نقاط حساس بدن !
با بهرهگیری از تمرینات ارائه شده در این مجموعه آموزشی فیلمهای فشرده ، قادر خواهید بود در هر محیط و شرایطی از خود دفاع کنید. دفاع در مقابل دزدان ، متجاوزان و تبهکاران مسلح به سلاح گرم و سرد :
دفاع با دست خالی در مقابل :
- متجاوز مسلح به چاقو
- متجاوز مسلح به سلاح گرم
- متجاوز مسلح به نیزه یا چوب
- دفاع از شخص ثالث
- استفاده از انرژی حرکتی حریف برای پرتاب کردن او

- دفاع با کمک کیف ، کتاب ، شانه ، عینک ، کمربند و ... بر اساس حمله به نقاط حساس بدن
دانشی باستانی که فقط در انحصار استادان بزرگ رزمی قرار دارد
به صورت کامل و دقیق ، نقاط دیم ماک به صورت ویدئویی آموزش داده می شود و نحوه استفاده از این نقاط در درگیری های رزمی و دفاعی برای تمام افراد چه اشخاص عادی و چه رزمی کاران حرفه ای با ظرافت و حوصله و دقت تمام تشریح شده است.

بدون نیاز به داشتن اندام ورزیده !
نقاط دیم ماک نقاط خاصی از بدن انسان هستند که اعمال فشار یا ضربه به شکلی خاص به آنها باعث از کار افتادن موقتی انرزی در بدن میشوند. اینها همان نقاطی هستند که در پزشکی چین و خاور دور به عنوان نقاط طب سوزنی به طور عمیق مورد مطالعه قرار گرفته اند و تاثیر درمانگری آن کاملا تایید شده است.

بالغ بر ۶۰۰ دقیقه آموزش دفاع شخصی به روش ضربه به نقاط لمس مرگ

توضیح: مجموعه ۹ سی دی که در فروشگاه اصلی آن با قیمت ۲۰ دلار معادل ۲۰ هزار تومان فروخته میشود را در یک دی وی دی بدون سانسور و حذفیات با کیفیت عالی گردآوری کردیم و با قیمت فقط ۵۰۰۰ تومان تقدیم شما میکنیم




برای دیدن یک اسکرین شات از کیفیت تصاویر این مجموعه روی عکس زیر کلیک کنید

برای اولین بار در ایران به صورت کامل و دقیق، نقاط دیم ماک به صورت ویدئویی آموزش داده می شود و نحوه استفاده از این نقاط در درگیری های رزمی و دفاعی برای تمام افراد چه اشخاص عادی و چه رزمی کاران حرفه ای با ظرافت و حوصله و دقت تمام تشریح شده است.

صحنه ای از یك درگیری خیابانی را تجسم كنید كه یك رزمی كار بسیار ورزیده با اندامی تنومند جلوی پیر مردی نحیف را گرفته و میخواهد اورا بر زمین بكوبد و در مقابل چشمان حیرت زده عابران و تماشاچیان رهگذر پیر مرد فقط با نواختن ضربه ای نه چندان محكم به نقاط مشخصی از اندام مهاجم غول پیكر او را برای همیشه نقش بر زمین میسازد. این صحنه تخیلی و حقه سینمایی به نظر میرسد اما حقیقت این است كه چنین نقاطی در بدن انسان وجود دارند و هستند كسانی كه اندام و هیكل تنومند و عضلانی دارند اما با تسلط دقیق به محل این نقاط و اطلاع كامل از نحوه وارد سازی ضربه (شامل فرم ضربه، زاویه و شدت ضربه و ضربه های تركیبی به نقاط مكمل) قادرند به راحتی در هر صحنه رزمی با كمترین تلاش جان خود را به سلامت از میدان به در برند. نام این نقاط حساس به ضربه در بدن نقاط دیم ماك یا آتمی و نام هنر رزمی مبتنی بر ضربه زنی به این نقاط كیوشوجیتسو (kyusho jitso) است

استفاده از این مجموعه برای تمام افراد خانواده شدیدا توصیه می شود

سوال: آیا یاد گرفتن نقاط دیم ماک و نحوه ضربه زدن به این نقاط فقط به درد رزمی کاران می خورد؟

جواب: خیر! برعکس ، دیم ماک و ضربه به این نقاط (به قول جت لی در فیلم بوسه اژدها) بیشتر به درد کسانی می خورد که از لحاظ جثه بدنی کوچک و ضعیف هستند و طاقت تحمل مشت ها و ضربات متوالی مهاجمین را ندارند. در واقع این اشخاص می خواهند نقاط مشخصی را بدانند که با ضربه زدن به آن نقاط قادر باشند حریفان غول پیکر و ورزیده را زمینگیر کنند. خوشبختانه نقاط دیم ماک در سراسر بدن از سرو گردن گرفته تا دست و پا و شکم وعقب و جلوی بدن پخش شده اند. بنابراین بسته به اینکه کدام قسمت بدن مهاجم در اختیار شما باشد می توانید بلافاصله به نقاط دیم ماک همان نواحی ضربه بزنید و ضمن خلاص کردن خود حریف را از کار بیاندازید و یا حتی او را کاملا زمین گیر کنید.

نمایش های سینمایی که در آن دو نفر به جان هم می افتند و ساعت ها با هم مبارزه می کنند در واقعیت اصلا رخ نمی دهند. در واقعیت کل زمان دعوا و درگیری بیشتر از دو سه دقیقه نیست و در این دقایق وارد ساختن ضربات کور و بی هدف ، ضمن آنکه ممکن است باعث زخمی شدن و آسیب های جدی شود ، انرژی شما را نیز سریعا تحلیل برده و توان مقاومت و مبارزه را به سرعت از شما می گیرد. در این مواقع کافی است بدانید کدام نقطه از دست یا مچ دست و یا زیر بغل یا گردن و پا و پشت و پهلو و سینه و یا هر نقطه دیم ماک دیگر بدن حریف را شکار کنید و آن را به شکل مناسب نیشگون بگیرید، یا فشار دهید یا ضربه زنید و یا قلوه کن کنید و بکشید! به محض اینکه این نقطه حساس و یا چند نقطه حساس را پشت سر هم با دست یا حتی با خودکار و چوب و سنگ (در صورت نیاز) ضربه زدید ، حریف اگر قهرمان کمربند دار رزمی هم باشد فورا بی حال می شود و روی زمین ولو می گردد و شما را به حال خود رها می سازد تا بتواند جان خود را سالم از میدان بدر برد.


می بینید که اطلاع از دانش دیم ماک و کیوشوجیتسو در درگیری ها چقدر برای افراد ضعیف و ناآشنا با فنون رزمی مفید است. جالب است بدانید در دوره های فشرده آموزش دفاع شخصی که امروزه در سطح وسیعی در اروپا و آمریکا و در واقع در کل کشورهای جهان مرسوم است ، از فرد آموزش گیرنده می خواهند خودش در منزل و در اوقات فراغت به تقویت عضلات و مفاصل خود بپردازد و سرکلاس فقط نقاط حساس و ضعیف بدن حریف و شکل صحیح ضربه زدن به این نقاط را به آموزش گیرنده یاد می دهند. البته بسیاری از این نقاط را همه می شناسند: گیجگاه ، چشم ها ، زیر گردن ، فضای توخالی وسط گردن، کبد یا همان فضای توخالی وسط جناغ سینه ، وسط پا در مردان ، پهلوها ، کلیه ها و... اما حقیقت آن است که هنگام درگیری چه بسا این نقاط از دسترس شما دور باشد یا حریف به طور ذاتی آنها را از دسترس شما دور کند. در این مواقع است که نقاط مخفی دیم ماک به داد شما می رسند و شما فقط با یک فشار کوچک به نقاطی از مچ و دست و بازوی حریف می توانید دهان او را از درد باز نگه دارید و نگاه ملتمسانه و دردآلود او را جایگزین نگاه خشن و بی رحمش سازید.

سوال : ضربه به نقاط دیم ماک چگونه است؟

نقاط دیم ماک همانگونه که گفته شد ، آن بخش از مسیرها یا مدارهای انرژی چی هستند که به پوست بدن نزدیک شده اند و یا در چند سانتی متری زیر عضلات نزدیک به پوست قرار گرفته اند. طبیعی است که دسترسی به آن نقاطی که درست زیر پوست هستند خیلی راحت است ، چرا که ضخامت پوست بدن معمولا زیاد نیست و شما می توانید مستقیما با یک ضربه کوچک به نقطه دیم ماک زیر پوست ، تاثیر آن را بلافاصله در چهره و زانوان خمیده و ضعف شدید مهاجم مشاهده کنید.

اما بعضی اوقات نقاط دیم ماک در زیر لایه ای از عضله یا چربی یا رگ مخفی شده است و شما باید با یک زاویه مشخصی این نقطه را هدف قرار دهید و میزان فشار بیشتری را اعمال کنید. حتی نوع ضربه هم فرق می کند. گاهی یک ضربه محکم با نوک انگشتان کفایت می کند. ولی گاهی لازم است دست را مشت کرده و با استخوان پشت دست محکم روی نقطه ضربه بزنید و آن را فشار دهید. بعضی مواقع باید به جای ضربه زدن نیشگون بگیرید و یا مانند انبردست عضله روی نقطه دیم ماک را به همراه خود نقطه از جا درآورده و به سمت بیرون بکشید تا بتوانید آن نقطه را تحت تاثیر قرار دهید. گاهی نیز نباید به یک نقطه دیم ماک اکتفا کنید . مثلا لازم است ابتدا درد شدیدی را در مسیر انرژی چی از داخل کلیه های مهاجم ایجاد کنید و بعد مدار روده و مدار قلب او را همزمان زیر ضربات خود قرار دهید. به این ترتیب مهاجم به خاطر از کار افتادن و افت انرژی شدید و سریع در چند بخش از بدن خود ، بی اختیار میدان را واگذار می کند و برای زنده ماندن و نفس کشیدن خود به تقلا می افتد.

اگر دستانتان ضعیف و ظریف است و یا فرد مهاجم از بدن قوی تر و محکم تری برخوردار است باز هم نباید نگران باشید. شما می توانید برای ضربه زدن به نقاط دیم ماک از خودکار ، کناره کتاب و حتی سنگ و نمکدان و قاشق و خلاصه هر چه در اطرافتان است استفاده کنید. زیبایی ضربه به نقاط دیم ماک این است که فقط با یک یا چند ضربه به درگیری خاتمه می دهید و حداقل آسیب و صدمه را ایجاد می کنید. و در عین حال بهترین نتیجه را می گیرید.

بدون داشتن اندام ورزیده از خطرات در امان باشید !!!

آموزش نقاط لمس مرگ توسط استاد اسکات راجرز Scott Rogers با به کار گیری تکنیک اثبات شده ی Kyushojutsu است که هر گونه حمله ای را بدون در نظر گرفتن فن رزمی آن غیرفعال میکند. آموزش این تکنیک به صورت تجربی است و تئوری نیست.

اسکات راجرز دارنده ی دان ۴ کمربند مشکی رتبه ممتاز در Okinawan Kempo و متخصص در Kyushojutsu است. او همچنین به کمربند مشکی دان ۳ در تکواندو کره، و کمربند مشکی دان ۱ در Taijutsu ژاپنی دست یافته است.

در انتهای هر برنامه، نحوه ترمیم آسیب و بازگرداندن شخص صدمه دیده به حالت نرمال به شما آموزش داده میشود....

با ضربات کوچک در نقاط خاص حریف خود را برای مدتی از کار بیاندازید !
تعداد قسمت: ۹ قسمت کامل با کیفیت عالی
تعداد دی وی دی: 3 عدد
3 DVD

شماره مجوز: 155/7326

ارسال سريع به سراسر كشور

فروشنده: ايران فرستنده

قیمت: 14,500 تومان

درصد :55

روش خرید: برای خرید آموزش دفاع شخصی با تکنیک نقاط dimmak (3DVD)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش دفاع شخصی با تکنیک  نقاط dimmak (3DVD)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش حرفه ای فوتبال آموزش دوچرخه سواري براي سلامتي کاملترین مجموعه کاهش وزن در منزل(13DVD) آموزش هوازنی و تراپ
آموزش حرفه ای فوتبال آموزش دوچرخه سواري براي سلامتي کاملترین مجموعه کاهش وزن در منزل(13DVD) آموزش هوازنی و تراپ
3,500 تومان خرید آموزش حرفه ای فوتبال 5,300 تومان خرید آموزش دوچرخه سواري براي سلامتي 14,800 تومان خرید کاملترین مجموعه کاهش وزن در منزل(13DVD) 12,000 تومان خرید آموزش هوازنی و تراپ
آموزش ژيمناستيک آموزش بسکتبال - مجموعه 5 - 7 سی دی-اورجینال آموزش حرفه ای تکواندو اورجینال آموزش افزایش قد در منزل
آموزش ژيمناستيک آموزش بسکتبال - مجموعه 5 - 7 سی دی-اورجینال آموزش حرفه ای تکواندو اورجینال آموزش افزایش قد در منزل
5,000 تومان خرید آموزش ژيمناستيک 6,000 تومان خرید آموزش بسکتبال - مجموعه 5 - 7 سی دی-اورجینال 7,500 تومان خرید آموزش حرفه ای تکواندو اورجینال 6,000 تومان خرید آموزش افزایش قد در منزل
رضا خراسانی بازدید : 11 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش ساخت تیرکمان شکار

آموزش ساخت تیرکمان شکار

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

دز این مجموعه سیار جالب طریقه تیراندازی و کار با آن و طریقه ساخت تیرکمان توضیح داده شده است و همچنین در مورد شکار و طریقه توضیحاتی داده
این مجموعه به زبان اصلی می باشد

فروشنده: 724

قیمت: 5,500 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید آموزش ساخت تیرکمان شکار، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش ساخت تیرکمان شکار


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش بیلیارد حرفه اي (دوبله فارسي) آموزش دفاع شخصی راز درگیری های شهری (تکنیک های غلبه بر حریف در جدال های خشن) آموزش یوگا
آموزش بیلیارد حرفه اي (دوبله فارسي) آموزش دفاع شخصی راز درگیری های شهری (تکنیک های غلبه بر حریف در جدال های خشن) آموزش یوگا
4,500 تومان خرید آموزش بیلیارد حرفه اي (دوبله فارسي) 8,000 تومان خرید آموزش دفاع شخصی 9,900 تومان خرید راز درگیری های شهری (تکنیک های غلبه بر حریف در جدال های خشن) 7,200 تومان خرید آموزش یوگا
آموزش کاراته/2DVD/اورجینال آموزش تكنيك هاي اساسي دوچرخه سواري كوهستان گلزني و ضربات ايستگاهي آلمان در فوتبال مدرن و روز دنيا اورجينال -2012 آموزش فوتسال به زبان فارسی
آموزش کاراته/2DVD/اورجینال آموزش تكنيك هاي اساسي دوچرخه سواري كوهستان گلزني و ضربات ايستگاهي آلمان در فوتبال مدرن و روز دنيا اورجينال -2012 آموزش فوتسال به زبان فارسی
4,000 تومان خرید آموزش کاراته/2DVD/اورجینال 5,000 تومان خرید آموزش تكنيك هاي اساسي دوچرخه سواري كوهستان 20,000 تومان خرید گلزني و ضربات ايستگاهي آلمان در فوتبال مدرن و روز دنيا اورجينال -2012 9,800 تومان خرید آموزش فوتسال به زبان فارسی
رضا خراسانی بازدید : 6 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
دو بازی مهم تاریخ فوتبال ایران

دو بازی مهم تاریخ فوتبال ایران

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

دو واقعه مهم فوتبال ایران

ایران کره جنوبی 2004

بازی ایران کره جنوبی در جام ملتهای آسیا که 7 گل در بر داشت یکی از بیاد ماندنی ترین بازی های تاریخ فوتبال ایران میباشد و روز خوبی برای فوتبال ایران را در بر داشت این بازی از مرحله حذفی جام برگزار میشد و ایران راه را برای قهرمانی هموار کرد این بازی را بطور کامل به مدت 90 دقیقه کامل بصورت دی وی دی دای ویکس مشاهده کنید

و اما ایران برزیل 2010

یکی از حریفان قدر که در تاریخ فوتبال ایران با ان روبه رو گشته برزیل قهرمان چندین دوره جام جهانی بوده این بازی بطور دوستانه در مهر 89 برگزار گردید و دو تیم در مقابل هم با مربی گری افشین قطبی مقابل هم قرار گرفتند این بازی را بطور کامل بصورت دی وی دی دای ویکس مشاهده کنید

فروشنده: فوتبال فیلم

قیمت: 6,500 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید دو بازی مهم تاریخ فوتبال ایران، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید دو بازی مهم تاریخ فوتبال ایران


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
مقدمه اي بر تاكتيك ها و سيستم هاي بازي -2012- اورجینال آموزش ورزش بیلیارد فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۱ منچستر یونایتد ۱ – بارسلونا ۳ آموزش کامل کیک بوکسینگ K-1 /اورجینال
مقدمه اي بر تاكتيك ها و سيستم هاي بازي -2012- اورجینال آموزش ورزش بیلیارد فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۱ منچستر یونایتد ۱ – بارسلونا ۳ آموزش کامل کیک بوکسینگ K-1 /اورجینال
5,000 تومان خرید مقدمه اي بر تاكتيك ها و سيستم هاي بازي -2012- اورجینال 5,000 تومان خرید آموزش ورزش بیلیارد 6,500 تومان خرید فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۱ منچستر یونایتد ۱ – بارسلونا ۳ 8,800 تومان خرید آموزش کامل کیک بوکسینگ K-1 /اورجینال
پکیج طلایی بازیهای قدیمی استقلال در آسیا سطح اور جینال آموزش اسکیت/آموزش اسکیت برد/به زبان فارسی / اورجینال مستند صد گل برتر فوتبال انگليس اموزش شطرنج با نرم افزار
پکیج طلایی بازیهای قدیمی استقلال در آسیا سطح اور جینال آموزش اسکیت/آموزش اسکیت برد/به زبان فارسی / اورجینال مستند صد گل برتر فوتبال انگليس اموزش شطرنج با نرم افزار
8,000 تومان خرید پکیج طلایی بازیهای قدیمی استقلال در آسیا سطح اور جینال 6,500 تومان خرید آموزش اسکیت/آموزش اسکیت برد/به زبان فارسی / اورجینال 3,200 تومان خرید مستند صد گل برتر فوتبال انگليس 4,500 تومان خرید اموزش شطرنج با نرم افزار
رضا خراسانی بازدید : 6 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
برزیل فرانسه 1986+11 بازی جام 1990

برزیل فرانسه 1986+11 بازی جام 1990

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

به جرات می توان گفت یکی از 10 بازی فوتبال برتر جهان تا کنون بازی برزیل فرانسه در یک هشتم جام جهانی 1986 مکزیک بوده است بازی که هنوز به خاطر علاقه مندان به فوتبال مانده است و علاقه مندان جوان هم با شنیده ها و خواندنیهای این بازی حتما تمایل دارند این بازی را بطور کامل و با هیجان زیاد مشاهده کنند این بازی را با تمام پنالتیهای آن به مدت 95 دقیقه بصورت دی وی دی دای ویکس مشاهده کنید و از تماشای آن لذت ببرید

تراک دو این دی وی دی

11 بازی جام جهانی 1990 ایتالیا بطور خلاصه
جام جهانی 1990 جامی پر از خاطره و جذابیت های خاص خود را داشت این جام آخرین جامی بود که مارادونا در آن خوش درخشید و تیم آرژانتین را با وجود باخت در دیدار افتتاحیه در مقابل کامرون به فینال رساند اغلب بزگان مربی در حال حاضر فوتبال جهان در این جام بازیکن بودند شما در این مجموعه 11 بازی جام 1190 ایتالیا را بطور خلاصه میبینید و تجیدید خاطره میکنید
در دیدار افتتاحیه که با باخت آرژانتین با همه بزرگانش همرا بود مارادونا – کانیگیا – روژه میلا و پمپیدو از بزگان این بازی بودند
آلمان - هلند بازی مهیج با حضور بزرگان دو تیم مثلث طلایی هلند گولیت ریکاد مارکو فان باستن با بزرگان آلمان فولر برمه کلیزمن ماتیوس که به حذف هلند انجامید پیکار میکنند
بازی هایی که در این تراک مشاهده میکنید به شرح زیر میباشد
1-آرژانتین – کامرون افتتاحیه
2- باژیک - اروگوئه
3- ایتالیا – چک
4- آرژانتین – برزیل گل بازی مرحله یک هشتم که موجب حذف برزیل با تمام بزرگانش از جام شد
5- آلمان - هلند
6- ایرلند – رومانی
7- باژیک - انگلستان
8- کامرون – انگلستان
9- آرژانتین – ایتالیا نیمه نهایی
10- انگلیس – آلمان نیمه نهایی
11- آلمان – آرژانتین فینال
کیفیت بسیار خوب به مدت 90 دقیقه

فروشنده: فوتبال فیلم

قیمت: 6,500 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید برزیل فرانسه 1986+11 بازی جام 1990، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید برزیل فرانسه 1986+11 بازی جام 1990


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش کی وان K1 با مربیگری قهرمان جهان ارنستو اورجینال  نرم افزار تاكتيكي و تمرينات دفاع تيم ملي آلمان  -2012 - اورجینال جدیدترین و بروزترین تمرینات دروازه بانی/اورجینال/ روانشناسی و رهبری در فوتبال مدرن و روز دنیا 2011
آموزش کی وان K1 با مربیگری قهرمان جهان ارنستو اورجینال نرم افزار تاكتيكي و تمرينات دفاع تيم ملي آلمان -2012 - اورجینال جدیدترین و بروزترین تمرینات دروازه بانی/اورجینال/ روانشناسی و رهبری در فوتبال مدرن و روز دنیا 2011
12,000 تومان خرید آموزش کی وان K1 با مربیگری قهرمان جهان ارنستو اورجینال  18,000 تومان خرید نرم افزار تاكتيكي و تمرينات دفاع تيم ملي آلمان  -2012 - اورجینال 9,200 تومان خرید جدیدترین و بروزترین تمرینات دروازه بانی/اورجینال/ 5,000 تومان خرید روانشناسی و رهبری در فوتبال مدرن و روز دنیا 2011
پكيج آموزشي مربيگري مدارس فوتبال و تيم هاي پايه  فیلم آموزش آدمک چوبی وینگچون ( یک عدد VCD ) - زبان اصلی (اورجینال) آموزش كاراته آموزش کامل تمرینات پرورش اندام و بدنسازی/اورجینال/
پكيج آموزشي مربيگري مدارس فوتبال و تيم هاي پايه فیلم آموزش آدمک چوبی وینگچون ( یک عدد VCD ) - زبان اصلی (اورجینال) آموزش كاراته آموزش کامل تمرینات پرورش اندام و بدنسازی/اورجینال/
50,000 تومان خرید پكيج آموزشي مربيگري مدارس فوتبال و تيم هاي پايه  5,700 تومان خرید فیلم آموزش آدمک چوبی وینگچون ( یک عدد VCD ) - زبان اصلی (اورجینال) 5,000 تومان خرید آموزش كاراته 7,500 تومان خرید آموزش کامل تمرینات پرورش اندام و بدنسازی/اورجینال/
رضا خراسانی بازدید : 5 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
دوفوتبال برتراروپا

دوفوتبال برتراروپا

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

دو بازی جذاب فصل 2010-2011 در اروپا
بازی فینال جام قهرمانان اروپا بین بارسلون و منچستر
بطور کامل با نمایش اهدای جام و برخی حواشی
با بازی بزرگان فوتبال جهان
و بازی
رئال مادرید و بارسلون اسپانیا در جام حذفی
باشگاه های اسپانیا بطور کامل و مراسم اهدای جام
هر دو بازی به مدت 4 ساعت بصورت دی وی دی دای ویکس

فروشنده: فوتبال فیلم

قیمت: 7,000 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید دوفوتبال برتراروپا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید دوفوتبال برتراروپا


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
مجموعه کامل آموزش لاغری و تناسب اندام آموزش دفاع شخصی ویژه درگیری های خیابانی F1 ورزش یوگا اورجینال کارگاه پلیومتریک حرفه ای ( آقای شفیعی )
مجموعه کامل آموزش لاغری و تناسب اندام آموزش دفاع شخصی ویژه درگیری های خیابانی F1 ورزش یوگا اورجینال کارگاه پلیومتریک حرفه ای ( آقای شفیعی )
8,500 تومان خرید مجموعه کامل آموزش لاغری و تناسب اندام 4,500 تومان خرید آموزش دفاع شخصی ویژه درگیری های خیابانی F1 12,000 تومان خرید ورزش یوگا اورجینال 5,000 تومان خرید کارگاه پلیومتریک حرفه ای ( آقای شفیعی )
کامل ترین و بهترین آموزش بیلیارد کاملترین پک آموزش فوتبال/اورجینال/ آموزش فوتسال/اورجینال/ آموزش آيكيدو
کامل ترین و بهترین آموزش بیلیارد کاملترین پک آموزش فوتبال/اورجینال/ آموزش فوتسال/اورجینال/ آموزش آيكيدو
6,900 تومان خرید کامل ترین و بهترین آموزش بیلیارد 8,500 تومان خرید کاملترین پک آموزش فوتبال/اورجینال/ 5,200 تومان خرید آموزش فوتسال/اورجینال/ 8,000 تومان خرید آموزش آيكيدو
رضا خراسانی بازدید : 3 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش فوتسال

آموزش فوتسال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

كاملترين و جديدترين مجموعه آموزشي فوتسال به زبان فارسي

تعداد: 1DVD

آموزش فوتسال

شامل:

- تاریخچه
- فیلم های آموزشی فوتسال
- قوانین فوتسال
- تکنیک ها و تاکتیک ها

توضیحات:
واژه FUTSAL برگرفته از لغات اسپانیایی FUTBOL به معنی فوتبال و SALL به معنی سالن می باشد.
در این نرم افزار کاملا مالتی مدیا قوانین، تکنیک ها و تاکتیک های این ورزش پر طرفدار با استفاده از فیلم های دوبله شده به زبان فارسی آموزش داده شده است.
همچنین این نرم افزار حاوی مطالب خواندنی مانند تاریخچه فوتسال، تکنیک ها و تاکتیک ها می باشد.

ارسال سريع به سراسر كشور

شماره مجوز: 155/891321

ارسال سريع - گارانتي محصولات - كيفيت بالا

فروشنده: ايران فرستنده

قیمت: 5,900 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید آموزش فوتسال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش فوتسال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش بدن سازی مقدماتی پیشرفته آموزش شنا آموزش جوجیتسو توسط پدرو ساور پکیج کامل آموزش دفاع شخصی سطح اور جینال
آموزش بدن سازی مقدماتی پیشرفته آموزش شنا آموزش جوجیتسو توسط پدرو ساور پکیج کامل آموزش دفاع شخصی سطح اور جینال
4,500 تومان خرید آموزش بدن سازی مقدماتی پیشرفته 15,000 تومان خرید آموزش شنا 14,000 تومان خرید آموزش جوجیتسو توسط پدرو ساور 9,000 تومان خرید پکیج کامل آموزش دفاع شخصی سطح اور جینال
آموزش جامع یوگا و مدیتیشن - اورجینال آموزش ژيمناستيک آموزش لاغری و آب کردن شکم آموزش حرفه ای اسکی
آموزش جامع یوگا و مدیتیشن - اورجینال آموزش ژيمناستيک آموزش لاغری و آب کردن شکم آموزش حرفه ای اسکی
8,500 تومان خرید آموزش جامع یوگا و مدیتیشن - اورجینال 5,000 تومان خرید آموزش ژيمناستيک 8,500 تومان خرید آموزش لاغری و آب کردن شکم 5,400 تومان خرید آموزش حرفه ای اسکی
رضا خراسانی بازدید : 3 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش بیلیارد Biliard

آموزش بیلیارد Biliard

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آموزش كامل بيليلرد تسط مربي معروف اين حرفه
آموزش انواع ضربه هاي موجود در بيليارد .
نحوه انجام حركت .
زاويه دستها .
دست گرفتن اهرم .
انجام بعضي حركات پيچيده براي دريافت توپ بهتر
شرح و بسط اصطلاحات موجود در ورزش بيليارد
كاربرد اصطلاحات
توضيح و بيان قوانين موجود در اين ورزش
قانون هاي خاص
مواردي كه نفي عمل دارد
مسير وارد كردن نيرو به توپ
شرح قانون 90 درجه
تعيين سرعت ضربه
چه وقت بايد سرعت زياد باشد ؟
تنظيم خط ضربه براي حركت
رعايت فاصله يك توپ
مسير كات و تانژانتي توپ
شرح و بسط تكنيك انگليسي " وارونه "
شرح و تمرين قانون 30 درجه
توضيح و كار كردن ضربه پرشي
حالت توپ در مركز زمين
نحوه برش در توپها





فروشنده: دردونه

قیمت: 6,000 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید آموزش بیلیارد Biliard، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش بیلیارد Biliard


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
اموزش بدنسازی (3)-اورجینال آموزش افزایش قد در منزل آموزش افزایش قد در منزل اورجينال تغذیه ورزشی در فوتبال و فوتسال 2010 - زبان اصلی
اموزش بدنسازی (3)-اورجینال آموزش افزایش قد در منزل آموزش افزایش قد در منزل اورجينال تغذیه ورزشی در فوتبال و فوتسال 2010 - زبان اصلی
8,400 تومان خرید اموزش بدنسازی (3)-اورجینال 7,500 تومان خرید آموزش افزایش قد در منزل 5,800 تومان خرید آموزش افزایش قد در منزل اورجينال 10,000 تومان خرید تغذیه ورزشی در فوتبال و فوتسال 2010 - زبان اصلی
آموزش چینی  فرم شیر ووشو جدید بازي فينال جام حذفي استقلال و پگاه گيلان آموزش بدنسازي و كار با وزنه آموزش فوتبال مدرسه منچستر يونايتد
آموزش چینی فرم شیر ووشو جدید بازي فينال جام حذفي استقلال و پگاه گيلان آموزش بدنسازي و كار با وزنه آموزش فوتبال مدرسه منچستر يونايتد
3,700 تومان خرید آموزش چینی  فرم شیر ووشو جدید 4,000 تومان خرید بازي فينال جام حذفي استقلال و پگاه گيلان 13,000 تومان خرید آموزش بدنسازي و كار با وزنه 6,500 تومان خرید آموزش فوتبال مدرسه منچستر يونايتد
رضا خراسانی بازدید : 3 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش حرفه ای اسکی

آموزش حرفه ای اسکی

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

در اين مجموعه آموزشي شما با تکنيک هاي اسکي کردن که براي همه لازم است اشنا مي شويد که توسط اساتيد مجرب به شما آموزش داده مي شود .
همچنين در مواردي به اماده سازي عضلات پاي ورزشکار پرداخته تا با نيروي بيشتري حرکت کند و به او اموزش داده مي شود که در حين اسکي از
کدام عضلات پاي خودکمک بگيرد . در انتهاي هر فصل شما با تکنيک هاي حرفه اي اشنا مي شويد .
اين مجموعه آموزشي براي چه افرادي مفيد است ؟
مبتديان ، افرادي که نياز به يادگيري مهارت بيشتر دارند ، حرفه اي ها که مي خواهند آموخته هاي خود را تقويت کنند و اساتيد براي آشنايي با روش هاي مختلف و نحوه تفکر جديد
در اين مجموعه آموزشي ، شما با تمامي مهارت هاي اسکي اشنا مي شويد . در هر فصل از اين مجموعه شما با نکات زيادي اشنا مي شويد که فهرستي از آن در زير خواهد آمد
1 - اسکي همزمان
2 - حفظ تعادل
3 - نرم افزار
4 - سخت افزار
5 - اموزش اسکي کردن
6 - گذرگاه
7 - تعادل و حرکت مستقيم
8 - بالا رفتن
9 - دور زدن
10 - چرخش هاي پايه
11 - گردش در کوهستان
12 - مرور اصول پايه
13 - ساق پاي فعال
14 - اشتباهات
15 - بهبود وضعيت
16 - مشکلات حفظ تعادل
17 - برامدگي هاي مسير
18 - وسايل اسکي
19 - چوب هاي اسکي

فروشنده: دردونه

قیمت: 5,400 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید آموزش حرفه ای اسکی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش حرفه ای اسکی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش حرفه اي دفاع شخصي-/اورجینال/به زبان فارسی GOAL SCORING - به ثمر رساندن گل در فوتبال مدرن آموزش چینی  فرم شیر ووشو جدید فلسفه آموزش در رده هاي سني پايه - اورجینال
آموزش حرفه اي دفاع شخصي-/اورجینال/به زبان فارسی GOAL SCORING - به ثمر رساندن گل در فوتبال مدرن آموزش چینی فرم شیر ووشو جدید فلسفه آموزش در رده هاي سني پايه - اورجینال
5,900 تومان خرید آموزش حرفه اي دفاع شخصي-/اورجینال/به زبان فارسی 15,000 تومان خرید GOAL SCORING - به ثمر رساندن گل در فوتبال مدرن 3,700 تومان خرید آموزش چینی  فرم شیر ووشو جدید 3,000 تومان خرید فلسفه آموزش در رده هاي سني پايه - اورجینال
آموزش جودو (زبان اصلی)/اورجینال تمرینات حرفه ای و پیشرفته فوتسال ایتالیا 2012 اموزش اسکیت  "اورجینال" پكيج آموزشي بدنسازي و آمادگي جسماني در فوتبال مدرن و روز دنيا - زبان اصلي
آموزش جودو (زبان اصلی)/اورجینال تمرینات حرفه ای و پیشرفته فوتسال ایتالیا 2012 اموزش اسکیت "اورجینال" پكيج آموزشي بدنسازي و آمادگي جسماني در فوتبال مدرن و روز دنيا - زبان اصلي
3,200 تومان خرید آموزش جودو (زبان اصلی)/اورجینال 25,000 تومان خرید تمرینات حرفه ای و پیشرفته فوتسال ایتالیا 2012 4,000 تومان خرید اموزش اسکیت  "اورجینال" 28,000 تومان خرید پكيج آموزشي بدنسازي و آمادگي جسماني در فوتبال مدرن و روز دنيا - زبان اصلي
رضا خراسانی بازدید : 4 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش پرورش اندام به صورت علمی

آموزش پرورش اندام به صورت علمی

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی


آموزش بدنسازي
Body building

آموزش قدم به قدم بدنسازي
بهترين نوع آموزش از مبتدي تا حرفه اي

اين مجموعه با در بر داشتن آموزش كامل رشته پر طرفدار بدنسازي راه را براي آموزش اصولي و حرفه اي اين رشته باز كرده است.

آموزشي اصولي و كامل بدنسازي و پرورش اندام : برنامه تمرين-برنامه ويتاميني و...


• اگر از وضعيت اندام خود رضايت نداريد

•اگر ميخواهيد زيبايي اندام خود را حفظ كنيد

•اگر دوست داريد هميشه سالم و با طراوت باشيد

اين برنامه ها كه بطور ماهيانه و باتوجه به تغييرات حاصله در اندام و حجم عضلات شما
تغيير مي كنند ، بوسيله مربيان ممتاز بدنسازي ارائه مي شوند.
براي آشنايي با شيوه صحيح انجام دادن حركات و داشتن بيشترين پيشرفت در پرورش عضلات و دوري جستن ازدرد هاي ناشي از اشتباه انجام دادن حركات ما به شما اين مجموعه را توصيه ميكنيم
شما اقايان و بانوان ورزشكار حتما مايليد با توجه به رشته ورزشي تخصصي خود ، از

مناسب ترين تمرينات بدنسازي و تغذيه آگاهي داشته باشيد .
كامل ترين مجموعه اي كه تاحالا در مورد بدن سازي جمع آوري شده است.
•دراين مجموعه شيوه ي صحيح انجام دادن حركات بدنسازي و نكات كليدي انجام دادن حركات بطور كامل توضيح داده شده همچنين ماهيچه هاي در گير در هر حركت وهدف مورد نظر از انجام حركات مختلف قيد گرديده
آموزش بدنسازي بصورت فيلم و مولتي مديا و تصويري


فروشنده: دردونه

قیمت: 5,400 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید آموزش پرورش اندام به صورت علمی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش پرورش اندام به صورت علمی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
گلچین کشتی های رضا یزدانی سیستم 3-4-3برای آموزش اسكيت حرفه اي + مجموعه حركات فري استايل/اورجینال خلاصه ۱۸ بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا
گلچین کشتی های رضا یزدانی سیستم 3-4-3برای آموزش اسكيت حرفه اي + مجموعه حركات فري استايل/اورجینال خلاصه ۱۸ بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا
3,000 تومان خرید گلچین کشتی های رضا یزدانی 8,000 تومان خرید سیستم 3-4-3برای 9,500 تومان خرید آموزش اسكيت حرفه اي + مجموعه حركات فري استايل/اورجینال 6,500 تومان خرید خلاصه ۱۸ بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا
پکیج بی نظیر آموزش حرفه ای 6 رشته ورزشی معجزه ای در افزایش قد از ماساژ لذت ببريد/اورجینال آموزش نانچيكو/اورجینال
پکیج بی نظیر آموزش حرفه ای 6 رشته ورزشی معجزه ای در افزایش قد از ماساژ لذت ببريد/اورجینال آموزش نانچيكو/اورجینال
19,000 تومان خرید پکیج بی نظیر آموزش حرفه ای 6 رشته ورزشی 4,000 تومان خرید معجزه ای در افزایش قد 4,900 تومان خرید از ماساژ لذت ببريد/اورجینال 5,000 تومان خرید آموزش نانچيكو/اورجینال
رضا خراسانی بازدید : 13 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش گام به گام پارکور

آموزش گام به گام پارکور

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آموزش پاركور

اسپايدرمن شويد , آموزش ساختمان نوردي , همه را مبهوت حركات خودتان كنيد , با ياد گرفتن پاركور هرگز هيچ مانعي در مقابل شما نخواهد بود , حركات استثنايي پريدن از ارتفاع و حركات نمايشي را ياد بگيريد , بسيار هيجاني و شادي آور


پاركور چيست؟
پاركور يك ورزش و هنر است ، هنر جا به جايي. براي مثال يك فرد عادي وقتي به يك ارتفاع مي رسد دنبال پله براي پايين آمدن از آن مي گردد اما يك پاركور كار از آن ارتفاع مي پرد. يك آدم عادي وقتي به يك مانع مي رسد مسيرش را عوض مي كند اما يك پاركور كار آن مانع را با يكي از حركات پاركور پشت سر مي گذارد. البته منظورم اين نيست كه از اين به بعد بجاي از پله بالا و پايين رفتن از در و ديوار بپريد بالا و پايين و اين كار در قالب ورزش انجام مي شود نه زندگي روزمره !

پاركور در ايران ورزش جا نيفتاده اي هست و خيلي ها تا حالا اسم آن را هم نشنيده اند و بدتر از آن عده اي درك نادرستي از اين ورزش دارند مثلآ ميگن اين ورزش مال دزد هاست كه از در و ديوار بري بالا يا عده اي فكر مي كنند كه پاركور جنگولك بازي ، بدل كاري ، حركات آكروباتيك ، كلكل و… اين چيز هاست كه همگي اشتباه و غلط محض است.

پاركور در دسته ورزش هاي بسيار خطرناك قرار نمي گيره ولي خوب ورزش خطرناكي هست و بايد در آن سياست ، صبر ، خود باوري ، شجاعت و… داشته باشيد كه با تمرين همه اينها را بدست مياريد كه در زندگي بسيار كمكتون مي كنه

واسه انجام تمرينات مطلوب پاركور بايد كمي آمادگي بدني (انعطاف و وزن مناسب و…) داشته باشيد ولي با نداشتن اينها هم ميتونيد تمرينات پاركور را در حد خودتان انجام دهيد.

پاركور مثل همه ورزش هاي ديگه دنيايي از تكنيك و فلسفه است. يك انسان عادي وقتي از ارتفاع 4 متري بپرد بدون شك آسيب مي بيند در حالي كه يك پاركور كار به سادگي از آن ارتفاع مي پرد بدون اينكه كوچكترين آسيبي ببيند ، او با استفاده از فنون پاركور فشار وارد بر پاها را دفع مي كند

فروشنده: دردونه

قیمت: 6,400 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید آموزش گام به گام پارکور، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش گام به گام پارکور


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
کارگاه پلیومتریک ( پرویز کماسی ) بازی برگشت ایران و استرالیا آموزش ووشو فارسي - Wushu Training DVD آموزش وینگ چون توسط جوزف سیمونت
کارگاه پلیومتریک ( پرویز کماسی ) بازی برگشت ایران و استرالیا آموزش ووشو فارسي - Wushu Training DVD آموزش وینگ چون توسط جوزف سیمونت
5,000 تومان خرید کارگاه پلیومتریک ( پرویز کماسی ) 4,000 تومان خرید بازی برگشت ایران و استرالیا 3,500 تومان خرید آموزش ووشو فارسي - Wushu Training DVD 8,900 تومان خرید آموزش وینگ چون توسط جوزف سیمونت
آموزش فوتسال/اورجینال/ آموزش تاي چي Tai Chi/اورجینال جامع ترین مرجع آموزشی فوتبال دانستنیهای فشارخون (دوبله فارسی) - ارجینال شرکتی - 138
آموزش فوتسال/اورجینال/ آموزش تاي چي Tai Chi/اورجینال جامع ترین مرجع آموزشی فوتبال دانستنیهای فشارخون (دوبله فارسی) - ارجینال شرکتی - 138
9,200 تومان خرید آموزش فوتسال/اورجینال/ 3,800 تومان خرید آموزش تاي چي Tai Chi/اورجینال 6,000 تومان خرید جامع ترین مرجع آموزشی فوتبال 8,500 تومان خرید دانستنیهای فشارخون (دوبله فارسی) - ارجینال شرکتی - 138
رضا خراسانی بازدید : 1 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش حرفه ای تنیس

آموزش حرفه ای تنیس

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

بازي تنيس يك تفريح عالي شبيه نرمش مي ماند و نكته مهم تر براي بازيكنان تازه كار ، نكاتي است كه بازيكنان بزرگ به آنها گوشزد مي كنند . در اين مجموعه به شما كمك مي كنيم بازي تك نفره و دو نفره را تقويت كنيد و به شما كمك مي كند در سطح بالا ، حرفه‌اي گونه تنيس بازي كنيد . همچنين ياد خواهيد گرفت چگونه و به كجاي توپ ضربه بزنيد تا پيروزمندانه بازي كنيد. من ، تام آوري هستم . در سال هاي تدريسم با هر نوع بازيكني كه تنيس بازي ميكند روبرو شده ام و يك چيز را متوجه شده ام كه بسيار از افراد در پايداري و نگه داشتن توپ درون زمين مشكل دارند . ما در اين مجموعه آموزشي نكات زيادي را به شما آموزش مي دهيم تا يك بازيكن حرفه اي بشويد . بازي تنيس و موسيقي نكات مشترك زيادي دارند : هر دوي آنها نياز به ريتم ، زمان بندي و توانايي در چرخش و نوسان دارند . به نظر من بهتر است اين دو را با هم تركيب كرده ، اوقات لذت بخشي را سپري كنيد و همچنين بازي تنيس را نيز تقويت كنيد . شما مي توانيد هرگونه استراتژي را به كار ببريد ولي اگر نتوانيد با پايداري به هر نقطه كه مي خواهيد ضربه بزنيد هيچ ارزشي نخواهد داشت . در اين مجموعه آموزشي سعي شده تا به تمامي نكات و ترفندهاي بازي تنيس پرداخته شود . در زير به فصل هايي از اين مجموعه آموزش اشاره مي شود : طرز گرفتن راكت استفاده از قدرت تفكر تكنيك ضربه بك هند ضربات سرضرب ضربه سرو ضربات آبشاري گرم كردن بدن فنون راهبردي ضربات Volley ضربات Dropshot بازي دونفره ضربات چرخشي مهار ضربه مقابله با ضربات سبك و سنگين ضربه مستقيم حركت به سمت تور چگونگي كسب امتياز حركات پا

فروشنده: دردونه

قیمت: 5,400 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید آموزش حرفه ای تنیس، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش حرفه ای تنیس


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
مبا ني كنترل تمرين ورزشكاران - اورجینال آموزش پینگ پنگ/اورجینال آموزش پارکور:ورزشی کاملا مهیج اورجینال دیدنیهای فوتبال و بهترین گل ها
مبا ني كنترل تمرين ورزشكاران - اورجینال آموزش پینگ پنگ/اورجینال آموزش پارکور:ورزشی کاملا مهیج اورجینال دیدنیهای فوتبال و بهترین گل ها
3,000 تومان خرید مبا ني كنترل تمرين ورزشكاران - اورجینال 5,000 تومان خرید آموزش پینگ پنگ/اورجینال 10,000 تومان خرید آموزش پارکور:ورزشی کاملا مهیج اورجینال 3,000 تومان خرید دیدنیهای فوتبال و بهترین گل ها
پکیج بی نظیر آموزش حرفه ای 6 رشته ورزشی آموزش بيليارد حرفه به زبان فارسي آموزش تاي چي چوان آموزش فوتبال حرفه ای مایکل اوون
پکیج بی نظیر آموزش حرفه ای 6 رشته ورزشی آموزش بيليارد حرفه به زبان فارسي آموزش تاي چي چوان آموزش فوتبال حرفه ای مایکل اوون
19,000 تومان خرید پکیج بی نظیر آموزش حرفه ای 6 رشته ورزشی 3,900 تومان خرید آموزش بيليارد حرفه به زبان فارسي 4,200 تومان خرید آموزش تاي چي چوان 5,000 تومان خرید آموزش فوتبال حرفه ای مایکل اوون
رضا خراسانی بازدید : 2 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش حرفه ای بسکتبال

آموزش حرفه ای بسکتبال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

جيمز ناي اسميت يک پزشک کانادايي بود که به ايالات متحده آمريکا مهاجرت کرد و تابعيت آن کشور را گرفت . در سال 1981 يعني زماني که دکتر ناي اسميت در دانشگاه ورزش اسپرينگ فيلد (واقع در ايالات ماساچوست آمريکا) درس مي داد. رئيس دانشگاه از او خواست ورزشي ابداع و اختراع کند که دانشجويان بتوانند در فصل زمستان در سالن به آن بپردازند تا آمادگي جسماني خود را براي پرداختن به مسابقات ميداني. هاکي. بيسبال. در فصل بهار و تابستان حفظ کند. حاصل اين افکار و انديشه ها ورزشي شد به نام بسکتبال که امروزه پس از سپري شدن نزديک به يک قرن و اندي از اختراع آن. از پر طرفدارترين و هيجان انگيز ترين رشته هاي ورزش بين المللي است. دکتر ناي اسميت در شروع کار دو سبد که مخصوص حمل ميوه بود بر ديوار دو طرف سالن ورزش دانشگاه و در ارتفاعي بلندتر از قد يک انسان قد بلند نصب کرد. و به دو گروه از ورزشکاران جوان دانشگاه آموزش داد. که توپي را دست به دست بدهند و سعي کنند آن را به درون سبد بيندازند. در اين حال تيم مقابل بايد بکوشد که مانع از انجام اين کار شود و توپ را هم ازچنگ حريف بربايند و تصاحب کند. نخستين مسابقه اي که به اين ترتيب و به صورت تجربي ترتيب يافت ميان دو تيم 9 نفره در کالج اسپرينگ فيلد بود و اولين گل تريخ بسکتبال را هم يکي از بازيکنان به نام ويليام چيلس به سبد انداخت. بعد ها شخصي به نام فرانک ماهن با توجه به اينکه در زبان انگليسي سبد را بسکت(BASKET) و توپ را(BALL) ميگويند. اين ورزش را بسکتبال ناميد. دکتر ناي اسميت براي آنکه بسکتبال خشن نشود مقررات دقيقي براي آن به وجود آورد.
ما در اين نرم افزار آموزشي قصد داريم شما را با اين ورزش آشنا سازيم.
1- نرمش و گرم کردن
2- پرتاب 3 امتيازي
3- پرتاب توپ
4- فراگيري دريبل
5- تمرينات روزمره
6- آموزش Paintguard
7- تمرينات دفاعي
8- فراگيري مهارت هاي ويژه



فروشنده: دردونه

قیمت: 5,400 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید آموزش حرفه ای بسکتبال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش حرفه ای بسکتبال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
سیستم 3-4-3برای ستارگان تیم ملی انگلستان آموزش ساخت تیرکمان شکار آموزش بوکس آمریکایی - مربی چینی
سیستم 3-4-3برای ستارگان تیم ملی انگلستان آموزش ساخت تیرکمان شکار آموزش بوکس آمریکایی - مربی چینی
8,000 تومان خرید سیستم 3-4-3برای 5,000 تومان خرید ستارگان تیم ملی انگلستان 5,500 تومان خرید آموزش ساخت تیرکمان شکار 2,700 تومان خرید آموزش بوکس آمریکایی - مربی چینی
آموزش حرفه ای یوگا مصاحبه های فیروز کریمی اورجينال مجموعه ديدني فوتبال اموزش بدنسازی (2)-اورجینال
آموزش حرفه ای یوگا مصاحبه های فیروز کریمی اورجينال مجموعه ديدني فوتبال اموزش بدنسازی (2)-اورجینال
3,500 تومان خرید آموزش حرفه ای یوگا 6,500 تومان خرید مصاحبه های فیروز کریمی اورجينال 13,300 تومان خرید مجموعه ديدني فوتبال 8,400 تومان خرید اموزش بدنسازی (2)-اورجینال
رضا خراسانی بازدید : 3 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش دفاع شخصی 2

آموزش دفاع شخصی 2

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

ارائه شده توسط اساتید برجسته دنیا
بیش از 4 ساعت فیلم با کیفیت فوق العاده آموزشی در چندین بخش مختلف
کار کردن نکات ریز دفاع نمودن و ارائه راهکارهای جدید
آموزش تکنیک های ناگفته و کاربردی در برابر مهاجم در محیط های مختلف
چگونگی کمک گرفتن از محیط اطراف برای دفاع کردن
فیلمبرداری چند زاویه ای برای توضیح بهتر تکنیک

با قابلیت پخش در کلیه دستگاههای خانگی و نیز کامپیوتر

ضمنا قسمت اول این مجموعه نیز توسط همین فروشنده ارائه شده است که مکمل قسمت دوم می باشد .

این مجموعه در یک عدد DVD گردآوری شده است .

تمام محصولات فروشگاه دارای گارانتی تعویض میباشند.

***توجه: خریدار گرامی، حداکثر تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش، ما برای تایید سفارش با شما تماس خواهیم گرفت. لطفا در فرم خرید شماره تلفن معتبری را برای تماس وارد نمایید.

فروشنده: وطن كالا

قیمت: 6,900 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید آموزش دفاع شخصی 2، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش دفاع شخصی 2


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش دروازه بانی پیتر شیلتون مبا ني كنترل تمرين ورزشكاران - اورجینال آموزش کیوکوشین کاراته توسط کانچو ماتسویی اسرار انعطاف پذیری
آموزش دروازه بانی پیتر شیلتون مبا ني كنترل تمرين ورزشكاران - اورجینال آموزش کیوکوشین کاراته توسط کانچو ماتسویی اسرار انعطاف پذیری
5,000 تومان خرید آموزش دروازه بانی پیتر شیلتون 3,000 تومان خرید مبا ني كنترل تمرين ورزشكاران - اورجینال 6,000 تومان خرید آموزش کیوکوشین کاراته توسط کانچو ماتسویی 6,700 تومان خرید اسرار انعطاف پذیری
آموزش شنا مقدماتی و حرفه ای - دی وی دی بسته اختصاصی تاریخچه کامل جام جهانی از ابتدا تاريخچه جام هاي جهاني 3 آموزش ورزش ژیمناستیک
آموزش شنا مقدماتی و حرفه ای - دی وی دی بسته اختصاصی تاریخچه کامل جام جهانی از ابتدا تاريخچه جام هاي جهاني 3 آموزش ورزش ژیمناستیک
4,500 تومان خرید آموزش شنا مقدماتی و حرفه ای - دی وی دی 8,000 تومان خرید بسته اختصاصی تاریخچه کامل جام جهانی از ابتدا 5,000 تومان خرید تاريخچه جام هاي جهاني 3 5,000 تومان خرید آموزش ورزش ژیمناستیک
رضا خراسانی بازدید : 3 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش دفاع شخصی 1

آموزش دفاع شخصی 1

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

جدیدترین آموزش دفاع شخصی در سال 2011 قسمت اول

ارائه شده توسط اساتید برجسته دنیا
بیش از 4 ساعت فیلم با کیفیت فوق العاده آموزشی در چندین بخش مختلف
کار کردن نکات ریز دفاع نمودن و ارائه راهکارهای جدید
آموزش تکنیک های ناگفته و کاربردی در برابر مهاجم در محیط های مختلف
چگونگی کمک گرفتن از محیط اطراف برای دفاع کردن
فیلمبرداری چند زاویه ای برای توضیح بهتر تکنیک

با قابلیت پخش در کلیه دستگاههای خانگی و نیز کامپیوتر

ضمنا قسمت دوم این مجموعه نیز توسط همین فروشنده ارائه شده است که مکمل قسمت اول می باشد .

این مجموعه در یک عدد DVD گردآوری شده است .

تمام محصولات فروشگاه دارای گارانتی تعویض میباشند.

***توجه: خریدار گرامی، حداکثر تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش، ما برای تایید سفارش با شما تماس خواهیم گرفت. لطفا در فرم خرید شماره تلفن معتبری را برای تماس وارد نمایید.

فروشنده: وطن كالا

قیمت: 6,800 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید آموزش دفاع شخصی 1، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش دفاع شخصی 1


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
 آموزش تناسب اندام باورنکردنی فقط با 10 دقیقه ورزش آموزش ورزش آیروبیک - اورجینال آموزش تکواندو به زبان فارسی بازي ايران – كره جنوبي (جام ملتهاي آسيا ۱۹۹۶) ۶ – ۲ اورجينال
آموزش تناسب اندام باورنکردنی فقط با 10 دقیقه ورزش آموزش ورزش آیروبیک - اورجینال آموزش تکواندو به زبان فارسی بازي ايران – كره جنوبي (جام ملتهاي آسيا ۱۹۹۶) ۶ – ۲ اورجينال
10,000 تومان خرید  آموزش تناسب اندام باورنکردنی فقط با 10 دقیقه ورزش 8,500 تومان خرید آموزش ورزش آیروبیک - اورجینال 9,800 تومان خرید آموزش تکواندو به زبان فارسی 5,500 تومان خرید بازي ايران – كره جنوبي (جام ملتهاي آسيا ۱۹۹۶) ۶ – ۲ اورجينال
فیلم های آموزش وینگچون ( توسط استاد وونگ ) 101 گل مسی برای بارسلونا آموزش اسکیت مقدماتی تا حرفه ای آموزش ووشو  . Wushu Training
فیلم های آموزش وینگچون ( توسط استاد وونگ ) 101 گل مسی برای بارسلونا آموزش اسکیت مقدماتی تا حرفه ای آموزش ووشو . Wushu Training
11,700 تومان خرید فیلم های آموزش وینگچون ( توسط استاد وونگ ) 4,000 تومان خرید 101 گل مسی برای بارسلونا 8,000 تومان خرید آموزش اسکیت مقدماتی تا حرفه ای 9,000 تومان خرید آموزش ووشو  . Wushu Training
رضا خراسانی بازدید : 2 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش پرش پارکور

آموزش پرش پارکور

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آموزش آرام راه نرفتن !!! از دیوار بالا رفتن !!! پرش از پشت بامها !!! عبور از موانع!!

فيلمها و آموزشهاي واقعا اعجا آور توسط بهترين استادان جهان

فروشنده: ايران فرستنده

قیمت: 5,900 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید آموزش پرش پارکور، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش پرش پارکور


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش شنا از مبتدی تا حرفه ای آموزش طناب زدن خارجی 2011 - زبان اصلی دفاع در سیستم 2-4-4 آموزش فوتبال
آموزش شنا از مبتدی تا حرفه ای آموزش طناب زدن خارجی 2011 - زبان اصلی دفاع در سیستم 2-4-4 آموزش فوتبال
12,000 تومان خرید آموزش شنا از مبتدی تا حرفه ای 10,000 تومان خرید آموزش طناب زدن خارجی 2011 - زبان اصلی 5,000 تومان خرید دفاع در سیستم 2-4-4 6,000 تومان خرید آموزش فوتبال
بهترین پیروزی های آرسنال مقابل منچستر یونایتد طریقه افزایش قد استاندارد های مهارت بازیکنان فوتبال  - اورجینال 2011 تجزيه و تحليل تيم ملي ايتاليا در مسابقات جام جهاني  - اورجینال 2006
بهترین پیروزی های آرسنال مقابل منچستر یونایتد طریقه افزایش قد استاندارد های مهارت بازیکنان فوتبال - اورجینال 2011 تجزيه و تحليل تيم ملي ايتاليا در مسابقات جام جهاني - اورجینال 2006
3,500 تومان خرید بهترین پیروزی های آرسنال مقابل منچستر یونایتد 6,500 تومان خرید طریقه افزایش قد 10,000 تومان خرید استاندارد های مهارت بازیکنان فوتبال  - اورجینال 2011 3,000 تومان خرید تجزيه و تحليل تيم ملي ايتاليا در مسابقات جام جهاني  - اورجینال 2006
رضا خراسانی بازدید : 1 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش حرفه ای یوگا

آموزش حرفه ای یوگا

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

موزش قدم به قدم یوگا به صورت کاملا عملی.
لغت يوگا بمعناي اتحاداست. يوگا شكلي ازورزش ميباشد كه برپايه اعتقادي بناشده است كه بدن وتنفس ارتباط تنگاتنگي باذهن وفكردارند. باكنترل تنفس ونگاه داشتن بدن دروضعيتهاي ثابت يا همان "آساناس"يوگا ايجاد توازن(هارموني) ميكند. بهرحال يوگا سحروجادونيست يوگي ها(اساتيديوگا) قادربه ناپديدشدن يا بلندشدن ازسطح زمين نيستند.اماآنها ميتوانند كارهاي غيرعادي وشگفت آورمتعددي همچون نگاه داشتن نفسهايشان درساعتها ويا كندكردن ضربان قلبشان به منظورتقليد حالت مرگ انجام دهند. تمرين يوگا شامل 5 عنصركليدي است : تنفس مناسب – تمرين – تمدداعصاب – رژيم غذايي – تفكرمثبت وتعمق(مديتيشن). تمرينها ويا "آسانس" به قصد برطرف كردن گرفتگي عضلات – استحكام اندامهاي داخلي وبهبود انعطاف پذيري مفاصل ورباطهاي بدن طرحريزي شده اند.

فروشنده: دهكده

قیمت: 3,500 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید آموزش حرفه ای یوگا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش حرفه ای یوگا


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش یوگا ویژه ي بانوان/اورجینال آموزش فوتسال اورجینال آموزش پینگ پنگ/اورجینال/ اموزش واله تودو توسط مانوئل آنجل
آموزش یوگا ویژه ي بانوان/اورجینال آموزش فوتسال اورجینال آموزش پینگ پنگ/اورجینال/ اموزش واله تودو توسط مانوئل آنجل
7,500 تومان خرید آموزش یوگا ویژه ي بانوان/اورجینال 10,000 تومان خرید آموزش فوتسال اورجینال 4,200 تومان خرید آموزش پینگ پنگ/اورجینال/ 12,000 تومان خرید اموزش واله تودو توسط مانوئل آنجل
مردان پرسپولیس 2 توسعه قدرت براي بازيكنان فوتبال حرفه اي -2012 - اورجینال  آموزش اسکیت/آموزش اسکیت برد/به زبان فارسی / اورجینال آموزش تنیس روی میز
مردان پرسپولیس 2 توسعه قدرت براي بازيكنان فوتبال حرفه اي -2012 - اورجینال آموزش اسکیت/آموزش اسکیت برد/به زبان فارسی / اورجینال آموزش تنیس روی میز
3,000 تومان خرید مردان پرسپولیس 2 5,000 تومان خرید توسعه قدرت براي بازيكنان فوتبال حرفه اي -2012 - اورجینال  6,500 تومان خرید آموزش اسکیت/آموزش اسکیت برد/به زبان فارسی / اورجینال 2,500 تومان خرید آموزش تنیس روی میز
رضا خراسانی بازدید : 4 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش فوتبال

آموزش فوتبال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

مجموعه فیلمهای فشرده آموزش فوتبال به شما کمک می کند حرکات و تمرینات این رشته ورزشی زیبا را از سطح مبتدی تا حرفه ای دنبال نمائید
این مجموعه شامل :
آموزش کلیه تمرینات لازم برای پستهای مختلف مانند : دروازبان ، دفاع ، هافبک ، چپ و راست و فوروارد توضیح سیستم های مختلف دفاع و حمله 2-5-3 و 2-4-4 و ... را به دو صورت فیلم و انیمیشن
این بسته آموزشی برای یادگیری نوجوانان بسیار مفید است.

فروشنده: دهكده

قیمت: 6,900 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید آموزش فوتبال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش فوتبال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش شنا آموزش پرش پارکور آموزش فوتسال مجموعه حركات ورزشي مخصوص افزايش قد
آموزش شنا آموزش پرش پارکور آموزش فوتسال مجموعه حركات ورزشي مخصوص افزايش قد
2,800 تومان خرید آموزش شنا 5,000 تومان خرید آموزش پرش پارکور 5,900 تومان خرید آموزش فوتسال 5,000 تومان خرید مجموعه حركات ورزشي مخصوص افزايش قد
رضا خراسانی بازدید : 3 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
پکیج کامل آموزش تصویری حرکات تکنیکی فوتبال +هدیه اور جینال ( نشریات ورزشی آرشیوی یا جدید اور جینال )

پکیج کامل آموزش تصویری حرکات تکنیکی فوتبال +هدیه اور جینال ( نشریات ورزشی آرشیوی یا جدید اور جینال )

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

حالا پسر جوانی به نام Billy Wingrove که سعی و تلاش زیادی در این مورد کرده است و حرکات تکنیکی فوتبالیست ها حرفه ای را خیلی بهتر از آنها انجام می دهد به طوری که در رقابت های دو به دو با فوتبالیست هایی همچون رونالدینو ، كریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیم اویچ به پیروزی دست پیدا کرده است و این فوتبالیست ها از او به عنوان فوتبالیست حرکات تکنیکی یاد می کنند

ایشون هم با کمک یک گروه دست به درست کردن فیلم آموزشی زده است که تمام حرکاتی که انجام می دهد را کاملا به صورت عملی نشان می دهد که چگونه آنها را فرا گرفته است. این فیلم آموزشی بسیار کمیاب و پر ارزش است

بهترین کیفیت صدا و تصویر را تجربه کنید
این فیلم آموزشی به آموزش حرکات نمایشی در فوتبال و همچنین تکنیک های آن بصورت کاملاْ‌ کاربردی و عملی می پردازد...

شماره مجوز محصول اورجینال :4259036795268321

فروشنده: فرا آموزش

قیمت: 9,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید پکیج کامل آموزش تصویری حرکات تکنیکی فوتبال +هدیه اور جینال ( نشریات ورزشی آرشیوی یا جدید اور جینال )، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پکیج کامل آموزش تصویری حرکات تکنیکی فوتبال +هدیه اور جینال ( نشریات ورزشی آرشیوی یا جدید اور جینال )


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آرسنال  3 -2  منچستر یونایتد /فینال جام حذفی 1979 آموزش بوکـس آمریکایی آموزش گام به گام تکنیکهای تکواندو اموزش بدنسازی (2)-اورجینال
آرسنال 3 -2 منچستر یونایتد /فینال جام حذفی 1979 آموزش بوکـس آمریکایی آموزش گام به گام تکنیکهای تکواندو اموزش بدنسازی (2)-اورجینال
3,500 تومان خرید آرسنال  3 -2  منچستر یونایتد /فینال جام حذفی 1979 8,500 تومان خرید آموزش بوکـس آمریکایی 4,000 تومان خرید آموزش گام به گام تکنیکهای تکواندو 8,400 تومان خرید اموزش بدنسازی (2)-اورجینال
سیستم بازی ، پست بازی و کاور کردن بازیکن حریف در فوتبال مدرن 2012 آموزش تخصصی و حرفه ای و پیشرفته فوتسال مدرن رده های سنی پایه 2012 آرسنال فاتح جام های حذفی انگلستان نيازهاي تمرينات مدرن و مربيگري مدرن و روز دنيا  -2012- اورجینال
سیستم بازی ، پست بازی و کاور کردن بازیکن حریف در فوتبال مدرن 2012 آموزش تخصصی و حرفه ای و پیشرفته فوتسال مدرن رده های سنی پایه 2012 آرسنال فاتح جام های حذفی انگلستان نيازهاي تمرينات مدرن و مربيگري مدرن و روز دنيا -2012- اورجینال
25,000 تومان خرید سیستم بازی ، پست بازی و کاور کردن بازیکن حریف در فوتبال مدرن 2012 25,000 تومان خرید آموزش تخصصی و حرفه ای و پیشرفته فوتسال مدرن رده های سنی پایه 2012 5,500 تومان خرید آرسنال فاتح جام های حذفی انگلستان 5,000 تومان خرید نيازهاي تمرينات مدرن و مربيگري مدرن و روز دنيا  -2012- اورجینال
رضا خراسانی بازدید : 4 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
پکیج راهنمای کامل و رسمی شطرنج +هدیه اور جینال (نشریات ورزشی آرشیوی یا جدید اور جینال )

پکیج راهنمای کامل و رسمی شطرنج +هدیه اور جینال (نشریات ورزشی آرشیوی یا جدید اور جینال )

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

نام کتاب : راهنمای کامل و رسمی شطرنج

نویسنده : پارس بوک

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 28

قالب کتاب :PDF
شماره مجوز محصول اور جینال :459326802567352

فروشنده: فرا آموزش

قیمت: 9,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید پکیج راهنمای کامل و رسمی شطرنج +هدیه اور جینال (نشریات ورزشی آرشیوی یا جدید اور جینال )، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پکیج راهنمای کامل و رسمی شطرنج +هدیه اور جینال (نشریات ورزشی آرشیوی یا جدید اور جینال )


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش دفاع شخصی آموزش مبارزه با نانچیکو/اورجینال/ آموزش دفاع شخصی دیم ماک آموزش ورزش ژیمناستیک
آموزش دفاع شخصی آموزش مبارزه با نانچیکو/اورجینال/ آموزش دفاع شخصی دیم ماک آموزش ورزش ژیمناستیک
6,500 تومان خرید آموزش دفاع شخصی 680 تومان خرید آموزش مبارزه با نانچیکو/اورجینال/ 8,000 تومان خرید آموزش دفاع شخصی دیم ماک 5,000 تومان خرید آموزش ورزش ژیمناستیک
آموزش موی تای توسط استاد الکساندر(قهرمان ۵ دوره جهانی) آموزش شطرنج آموزش حرفه ای پارکور در 2 عدد دی وی دی Aikido آیکیدو طریقت کهن دفاع شخصی به زبان فارسی(1DVD)
آموزش موی تای توسط استاد الکساندر(قهرمان ۵ دوره جهانی) آموزش شطرنج آموزش حرفه ای پارکور در 2 عدد دی وی دی Aikido آیکیدو طریقت کهن دفاع شخصی به زبان فارسی(1DVD)
5,200 تومان خرید آموزش موی تای توسط استاد الکساندر(قهرمان ۵ دوره جهانی) 3,000 تومان خرید آموزش شطرنج 9,000 تومان خرید آموزش حرفه ای پارکور در 2 عدد دی وی دی 4,700 تومان خرید Aikido آیکیدو طریقت کهن دفاع شخصی به زبان فارسی(1DVD)
رضا خراسانی بازدید : 4 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
پکیج آموزش مربیگری فوتبال +هدیه اور جینال ( نشریات ورزشی آرشیوی یا جدید اور جینال )

پکیج آموزش مربیگری فوتبال +هدیه اور جینال ( نشریات ورزشی آرشیوی یا جدید اور جینال )

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

نام کتاب: آموزش مربیگری فوتبال

نویسنده: امیر حسین هاشمی

ناشر: پارس بوک

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 26

قالب کتاب: PDF
شماره مجوز محصول اور جینال :4826953575212093

فروشنده: فرا آموزش

قیمت: 9,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید پکیج آموزش مربیگری فوتبال +هدیه اور جینال ( نشریات ورزشی آرشیوی یا جدید اور جینال )، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پکیج آموزش مربیگری فوتبال +هدیه اور جینال ( نشریات ورزشی آرشیوی یا جدید اور جینال )


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش بسکتبال معجزه اي در افزايش قد محصولی افسانه ای ورویایی( فوتبال های قدیمی در طول جام های جهانی ) ( برزیل فرانسه 1986+11 بازی جام 1990) آموزش حرفه ای بیلیارد
آموزش بسکتبال معجزه اي در افزايش قد محصولی افسانه ای ورویایی( فوتبال های قدیمی در طول جام های جهانی ) ( برزیل فرانسه 1986+11 بازی جام 1990) آموزش حرفه ای بیلیارد
18,000 تومان خرید آموزش بسکتبال 9,500 تومان خرید معجزه اي در افزايش قد 10,000 تومان خرید محصولی افسانه ای ورویایی( فوتبال های قدیمی در طول جام های جهانی ) ( برزیل فرانسه 1986+11 بازی جام 1990) 5,000 تومان خرید آموزش حرفه ای بیلیارد
آموزش دروازه بانی فوتبال:مولتی مدیا + وی سی دی آموزش افزایش قد آموزش شنا از مبتدي تا حرفه اي اورجينال آموزش بدنسازی رزمی
آموزش دروازه بانی فوتبال:مولتی مدیا + وی سی دی آموزش افزایش قد آموزش شنا از مبتدي تا حرفه اي اورجينال آموزش بدنسازی رزمی
7,000 تومان خرید آموزش دروازه بانی فوتبال:مولتی مدیا + وی سی دی 5,000 تومان خرید آموزش افزایش قد 4,000 تومان خرید آموزش شنا از مبتدي تا حرفه اي اورجينال 10,000 تومان خرید آموزش بدنسازی رزمی
رضا خراسانی بازدید : 3 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
پکیج آموزش ماهیگیری در دریاچه توسط ماهیگیر مشهور باب نادمعادل 2 دی وی دی سطح اور جینال

پکیج آموزش ماهیگیری در دریاچه توسط ماهیگیر مشهور باب نادمعادل 2 دی وی دی  سطح اور جینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

در این مجموعه آموزشی با صید حرفه ای کپور در دریاچه به همراه آموزش انواع گرها و ریسه ها وانواع طعمه پاش به صورت حرفه ای آشنا خواهید شد.
شماره مجوز محصول اور جینال :18596325754210

فروشنده: فرا آموزش

قیمت: 11,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید پکیج آموزش ماهیگیری در دریاچه توسط ماهیگیر مشهور باب نادمعادل 2 دی وی دی سطح اور جینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پکیج آموزش ماهیگیری در دریاچه توسط ماهیگیر مشهور باب نادمعادل 2 دی وی دی  سطح اور جینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش بدنسازی (8 )-اورجینال پکیج طلایی همه چیز درباره مارادونا معادل 2 سی دی  سطح اور جینال آموزش افزایش قد در منزل آموزش دفاع در برابر حملات
آموزش بدنسازی (8 )-اورجینال پکیج طلایی همه چیز درباره مارادونا معادل 2 سی دی سطح اور جینال آموزش افزایش قد در منزل آموزش دفاع در برابر حملات
10,000 تومان خرید آموزش بدنسازی (8 )-اورجینال 10,000 تومان خرید پکیج طلایی همه چیز درباره مارادونا معادل 2 سی دی  سطح اور جینال 7,500 تومان خرید آموزش افزایش قد در منزل 6,000 تومان خرید آموزش دفاع در برابر حملات
آموزش فوتبال مدرسه منچستر يونايتد مديريت بازيكنان  در فوتبال مدرن و روز دنيا  2012 - اورجينال کلاس مربیگری B  یوفا  - آلن ژیلت اموزش دفاع شخصی
آموزش فوتبال مدرسه منچستر يونايتد مديريت بازيكنان در فوتبال مدرن و روز دنيا 2012 - اورجينال کلاس مربیگری B یوفا - آلن ژیلت اموزش دفاع شخصی
6,500 تومان خرید آموزش فوتبال مدرسه منچستر يونايتد 5,000 تومان خرید مديريت بازيكنان  در فوتبال مدرن و روز دنيا  2012 - اورجينال 8,000 تومان خرید کلاس مربیگری B  یوفا  - آلن ژیلت 9,500 تومان خرید اموزش دفاع شخصی
رضا خراسانی بازدید : 1 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
پکیج طلایی منتخبي از زيبا ترين گلهاي جام جهاني با گزارش جذاب عادل فردوسي پور سطح اورجینال

پکیج طلایی منتخبي از زيبا ترين گلهاي جام جهاني با گزارش جذاب عادل فردوسي پور سطح اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

منتخبی كمیاب با كیفیتی بی نظیر شامل برترین و بهترین گلهای جام های جهانی

با گزارش و زیرنویس فارسی و انگلیسی قابلیت پخش صدای دالبی

با گزارش جذاب از عادل فردوسی پور در یك دی وی دی

قابل پخش در دستگاهای خانگی دی وی دی و كامپیوتر

تعداد يك DVD

شماره مجوز محصول اور جینال :68.26451259321

فروشنده: نور مارکت

قیمت: 8,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید پکیج طلایی منتخبي از زيبا ترين گلهاي جام جهاني با گزارش جذاب عادل فردوسي پور سطح اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پکیج طلایی منتخبي از زيبا ترين گلهاي جام جهاني با گزارش جذاب عادل فردوسي پور سطح اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش تصویری فوتبال آموزش علم جوجیتسو توسط دیمیان مایا شوت و انواع آن در فوتبال مدرن سرداران پرسپوليس
آموزش تصویری فوتبال آموزش علم جوجیتسو توسط دیمیان مایا شوت و انواع آن در فوتبال مدرن سرداران پرسپوليس
20,000 تومان خرید آموزش تصویری فوتبال 20,000 تومان خرید آموزش علم جوجیتسو توسط دیمیان مایا 5,000 تومان خرید شوت و انواع آن در فوتبال مدرن 8,000 تومان خرید سرداران پرسپوليس
جامع ترین مرجع آموزشی فوتبال  آموزش فوتبال توسط دیوید بکهام فارسی (ارجینال) آموزش فوتسال محصول طرح توجیهی ( احداث باشگاه ورزشی)+مجموعه طرحهای توجیهی اشتغال
جامع ترین مرجع آموزشی فوتبال آموزش فوتبال توسط دیوید بکهام فارسی (ارجینال) آموزش فوتسال محصول طرح توجیهی ( احداث باشگاه ورزشی)+مجموعه طرحهای توجیهی اشتغال
6,000 تومان خرید جامع ترین مرجع آموزشی فوتبال 5,000 تومان خرید  آموزش فوتبال توسط دیوید بکهام فارسی (ارجینال) 5,900 تومان خرید آموزش فوتسال 11,000 تومان خرید محصول طرح توجیهی ( احداث باشگاه ورزشی)+مجموعه طرحهای توجیهی اشتغال
رضا خراسانی بازدید : 1 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
پکیج کامل آموزش ورزش المپیکی تکواندو به شیوه جدید سطح اور جینال

پکیج کامل آموزش ورزش المپیکی تکواندو به شیوه جدید سطح اور جینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آموزش تکواندوبه شیوه نوین


آموزش کامل فرم های تکواندو


تصحیح حرکات فرم به صورت کاملا مجزا


تصویر برداری شده از چهار جهت مختلف


مطابق با آخرین تغییرات

شماره مجوز محصول اور جینال :829367542154210

فروشنده: فرا آموزش

قیمت: 8,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید پکیج کامل آموزش ورزش المپیکی تکواندو به شیوه جدید سطح اور جینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پکیج کامل آموزش ورزش المپیکی تکواندو به شیوه جدید سطح اور جینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش اسکیت به صورت مقدماتی تا حرفه ای/اورجینال/ 101 گل مسی برای بارسلونا تمرینات دروازه بانی حرفه ای و پیشرفته 2011 - زبان اصلی کارگاه آسیب های کمر وگردن
آموزش اسکیت به صورت مقدماتی تا حرفه ای/اورجینال/ 101 گل مسی برای بارسلونا تمرینات دروازه بانی حرفه ای و پیشرفته 2011 - زبان اصلی کارگاه آسیب های کمر وگردن
6,800 تومان خرید آموزش اسکیت به صورت مقدماتی تا حرفه ای/اورجینال/ 5,000 تومان خرید 101 گل مسی برای بارسلونا 15,000 تومان خرید تمرینات دروازه بانی حرفه ای و پیشرفته 2011 - زبان اصلی 9,000 تومان خرید کارگاه آسیب های کمر وگردن
افزایش قد آموزش فوتبال دیوید بکهام _ دوبله فارسی آموزش نجات غریق پلايومتريك پيشرفته اورجينال-2012
افزایش قد آموزش فوتبال دیوید بکهام _ دوبله فارسی آموزش نجات غریق پلايومتريك پيشرفته اورجينال-2012
8,000 تومان خرید افزایش قد 6,000 تومان خرید آموزش فوتبال دیوید بکهام _ دوبله فارسی 5,000 تومان خرید آموزش نجات غریق 15,000 تومان خرید پلايومتريك پيشرفته اورجينال-2012
رضا خراسانی بازدید : 1 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
پکیج ویدئو آموزشی آموزش کامل بازی گلف سطح اور جینال

پکیج ویدئو آموزشی آموزش کامل بازی گلف سطح اور جینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

David Leadbetter با شما همراه خواهد شد تا تمام اصول اولیه بازی و فوت و فن های لازمه را برای شما آموزش دهد.

توضيحات بيشتر :

ویدئو آموزشی آموزش کامل بازی گلف

Golf Training David Leadbetter

David Leadbetter با شما همراه خواهد شد تا همه ی اصول اولیه بازی و فوت و فن های لازمه را برای شما آموزش دهد.

David Leadbetter_ From Beginner to Winner

David Leadbetter – Golf Greatest Tips

David Leadbetter – The Swing

ورزش گلف از کجا آمده است؟

آنچه که قطعا” مسلم است این است که همه ما می دانیم گلف از اسکاتلند آمده. اسکاتلندیها از زمانهای بسیار قدیم به این ورزش علاقه زیادی داشتند و برای انجام بازی های آن باشگاه هم داشتند که همه بازیکنان عضو آن بودند. گلف از همان زمان (قرن ۱۵ میلادی) نیز به شیوه امروزی بازی می شد، توپ کوچک و سفید گلف را با چوب مخصوص روی زمین هل می دادند تا در سوراخی که در زمین چمن تعبیه شده بود بیفتد.
شماره مجوزمحصول اور جینال :9887563254213075

فروشنده: فرا آموزش

قیمت: 9,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید پکیج ویدئو آموزشی آموزش کامل بازی گلف سطح اور جینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پکیج ویدئو آموزشی آموزش کامل بازی گلف سطح اور جینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
تمرینات تیم های شرکت کننده در جام جهانی محصولی برای خانواده های ایران زمین ( آموزش حرکات ایروبیک در منزل) مربیگری در سیستم های - زبان اصلی 1 - 2 - 4 - 3  و 1 - 3 - 2 - 4 آموزش بدنسازی رزمی
تمرینات تیم های شرکت کننده در جام جهانی محصولی برای خانواده های ایران زمین ( آموزش حرکات ایروبیک در منزل) مربیگری در سیستم های - زبان اصلی 1 - 2 - 4 - 3 و 1 - 3 - 2 - 4 آموزش بدنسازی رزمی
3,000 تومان خرید تمرینات تیم های شرکت کننده در جام جهانی 12,000 تومان خرید محصولی برای خانواده های ایران زمین ( آموزش حرکات ایروبیک در منزل) 20,000 تومان خرید مربیگری در سیستم های - زبان اصلی 1 - 2 - 4 - 3  و 1 - 3 - 2 - 4 10,000 تومان خرید آموزش بدنسازی رزمی
مجموعه ديدني فوتبال بارسلو ن و اینتر +فینال بایر  و اینتر در لیگ قهرمانان اروپا 2010-2009  بازي تراكتورسازي تبريز - استقلال تهران-ارجينال (ليگ 90-91) آموزش فوتبال توسط تيم منچستر يونايتد
مجموعه ديدني فوتبال بارسلو ن و اینتر +فینال بایر و اینتر در لیگ قهرمانان اروپا 2010-2009 بازي تراكتورسازي تبريز - استقلال تهران-ارجينال (ليگ 90-91) آموزش فوتبال توسط تيم منچستر يونايتد
13,300 تومان خرید مجموعه ديدني فوتبال 6,000 تومان خرید بارسلو ن و اینتر +فینال بایر  و اینتر در لیگ قهرمانان اروپا 2010-2009  3,800 تومان خرید بازي تراكتورسازي تبريز - استقلال تهران-ارجينال (ليگ 90-91) 6,000 تومان خرید آموزش فوتبال توسط تيم منچستر يونايتد
رضا خراسانی بازدید : 1 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
پکیج کامل آموزش دفاع شخصی سطح اور جینال

پکیج کامل آموزش دفاع شخصی سطح اور جینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

کمک این مجموعه اموزشی در کمترین زمان و با کمترین بودجه ،‌قادر خواهید بود ، دفاع شخصی را بیاموزید

تا در مواقع لزوم و در مواقع ضروری از جان و مال خود دفاع کنید

این مجموعه هیچ محدودیتی برای افراد مختلف ندارد

بانوان هم می توانند با تهیه این مجموعه ،‌اموزش دفاع شخصی را بیاموزند تا از گزند افراد مزاحم در امان باشند

شما حتی با جثه کوچک هم می توانید با یادگیری این مهارت با کمترین زور ،‌ حریف را از پای در آورید

حتما از خود می پرسید چگونه می توان افراد مختلف و بدون مهارت قبلی ،‌ دفاع شخصی رافرابگیرند

این مجموعه مبتنی بر شناخت نقاط حساس بدن می باشد

در این مجموعه به صورت تصویری ،‌ نقاط حساس بدن بر روی دست ،‌پا ،‌شکم و …. به شما آموزش داده می شود

و پس از شناسایی این نقاط یاد می گیرید که چگونه ،‌ با کمترین نیروی ممکن به این نقاط ضربه وارد کنید و از دست حریف و فرد مزاحم رهایی یابید

این مجموعه توسط یکی از اساتید این رشته تدریس می شود

این مجموعه بصورت زبان اصلی می باشد ،‌ اما به دلیل اینکه تمامی حرکات بصورت تصویری و از نمای نزدیک و چندین بار نمایش داده می شود ،‌ برای تمامی سنین قابل فهم میباشد.

آموزش ها شامل :

- دفاع در مقابل مشت و ضربه حریف از روبرو و سرنگون کردن مهاجم
- دفاع در مقابل حمله با چاقو
- دفاع در برابر تهدید با سلاح گرم (اسلحه کلت) و خارج ساختن اسحله از دست مهاجم
- آموزش دفاع در مقابل ضربه پای حریف و سرنگون کردن مهاجم
- آموزش دفاع در مقابل فشار دادن گلوی شما توسط مهاجم
- آموزش در مقابل خطر خفه شدن از سوی مهاجم
- آموزش در مقابل با گرفتن گردن از سوی مهاجم از سمت کناری شما
- آموزش در مقابل گرفتن گردن از پشت سر
- آموزش در مقابل از پشت گرفتن و حلقه کردن دست ها از سوی مهاجم
- اموزش حمله به مهاجم از طریق حمله به گردن حریف
- آموزش در مقابل ضربات مشت پیاپی حریف-
- آموزش جهت رها شدن از دست مهاجم در هنگام که مهاجم به سختی حریف را از پشت نگاه داشته است.
- اموزش در مقابل مهاجم هنگامی که یقه شما را به سختی گرفته است
- آموزش در مقابل مهاجم هنگام که گردن شما را به سختی گرفته است
- آموزش در مقابل مهاجم هنگامی که شما رو به پایین خم شده اید و گردن شما در اختیار حریف است.
- آموزش در مقابل مهاجم هنگامی که با آرنج و از پشت سر ،‌گردن شما را گرفته است.
- آموزش در مقابل مهاجم هنگامی که گردن شما را از پشت گرفته است و شمارا به سمت عقب می کشد.

شماره مجوز محصول اور جینال :82596751245210

فروشنده: فرا آموزش

قیمت: 9,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید پکیج کامل آموزش دفاع شخصی سطح اور جینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پکیج کامل آموزش دفاع شخصی سطح اور جینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
اموزش شطرنج با نرم افزار فیلم های آموزش فشرده دفاع شخصی مجموعه 2-اورجینال آموزش یوگا و مدیتیشن اورجینال مروری برتمام بازی های آرسنال در فصل 2008-2007
اموزش شطرنج با نرم افزار فیلم های آموزش فشرده دفاع شخصی مجموعه 2-اورجینال آموزش یوگا و مدیتیشن اورجینال مروری برتمام بازی های آرسنال در فصل 2008-2007
6,800 تومان خرید اموزش شطرنج با نرم افزار 3,500 تومان خرید فیلم های آموزش فشرده دفاع شخصی مجموعه 2-اورجینال 6,500 تومان خرید آموزش یوگا و مدیتیشن اورجینال 3,500 تومان خرید مروری برتمام بازی های آرسنال در فصل 2008-2007
آموزش کامل فوتبال با صدای مزدک میرزایی بدنسازی فوتبال آژاکس آمستردام هلند ورژن های 2007 - 2009 - 2010 - زبان اصلی ۱۰۰۱ گل برتر تاریخ بارسلونا از ابتدا تا حال گرم کردن و سرد کردن درفوتبال روز دنیا
آموزش کامل فوتبال با صدای مزدک میرزایی بدنسازی فوتبال آژاکس آمستردام هلند ورژن های 2007 - 2009 - 2010 - زبان اصلی ۱۰۰۱ گل برتر تاریخ بارسلونا از ابتدا تا حال گرم کردن و سرد کردن درفوتبال روز دنیا
5,000 تومان خرید آموزش کامل فوتبال با صدای مزدک میرزایی 20,000 تومان خرید بدنسازی فوتبال آژاکس آمستردام هلند ورژن های 2007 - 2009 - 2010 - زبان اصلی 7,500 تومان خرید ۱۰۰۱ گل برتر تاریخ بارسلونا از ابتدا تا حال 5,000 تومان خرید گرم کردن و سرد کردن درفوتبال روز دنیا
رضا خراسانی بازدید : 2 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش یوگا ویژه ي بانوان/اورجینال

آموزش یوگا ویژه ي بانوان/اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آرامش و هماهنگی جسم و روان ، تمرکز فکر و ذهن ، کاهش خستگی ها و تنش ها ، تقویت عضلات ، حفظ جوانی و شادابی ، کارایی و لذت بیشتر در زندگی با یوگا ... ویژه بانوان - باجسمی سالم , انعطاف پذیر و پر انرژی
همراه با ذهنی متمرکز , آرام و سرشار از مهر
هنر زیستن را به گونه ای دیگر تجربه کنیم.
تمرين يوگا شامل 5 عنصر كليدي ميباشد: تنفس مناسب , تمرين, تمدد اعصـاب, رژيـم غذايي, تفكر مثبت و تعمق (مديتيشن). تمرينها - و يا آساناس- به قـصـد بـرطـرف كردن گرفتگي عضلات, استحكام اندامهاي داخلي و بهبود انعطاف پذيري مـفاصل و ربـاطـهـاي بدن طرحريزي شده اند.

آشنايي با اصول اوليه
آمادگي جسماني براي مقابله با استرس
حركات و نرمش براي تمركز و آرامش
نمايش حركات يوگا توسط مربي
شماره مجوز : 8525-3211

فروشنده: نیمکت

قیمت: 7,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش یوگا ویژه ي بانوان/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش یوگا ویژه ي بانوان/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش حرفه ای شنا از مبتدی تا حرفه ای زیباترین گل های آرسنال آموزش بدنسازی از مبتدی تا مرز قهرمانی آموزش کامل تمرینات پرورش اندام و بدنسازی
آموزش حرفه ای شنا از مبتدی تا حرفه ای زیباترین گل های آرسنال آموزش بدنسازی از مبتدی تا مرز قهرمانی آموزش کامل تمرینات پرورش اندام و بدنسازی
7,900 تومان خرید آموزش حرفه ای شنا از مبتدی تا حرفه ای 3,900 تومان خرید زیباترین گل های آرسنال 5,000 تومان خرید آموزش بدنسازی از مبتدی تا مرز قهرمانی 8,500 تومان خرید آموزش کامل تمرینات پرورش اندام و بدنسازی
مجموعه آموزش دفاع شخصی - آیکیدو آموزش دروازبانی بازي تراكتورسازي تبريز - استقلال تهران-ارجينال (ليگ 90-91) آموزش بدن سازیdvd-اورجینال
مجموعه آموزش دفاع شخصی - آیکیدو آموزش دروازبانی بازي تراكتورسازي تبريز - استقلال تهران-ارجينال (ليگ 90-91) آموزش بدن سازیdvd-اورجینال
5,200 تومان خرید مجموعه آموزش دفاع شخصی - آیکیدو 6,500 تومان خرید آموزش دروازبانی 3,800 تومان خرید بازي تراكتورسازي تبريز - استقلال تهران-ارجينال (ليگ 90-91) 3,500 تومان خرید آموزش بدن سازیdvd-اورجینال
رضا خراسانی بازدید : 3 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش اسكيت حرفه اي + مجموعه حركات فري استايل/اورجینال

آموزش اسكيت حرفه اي + مجموعه حركات فري استايل/اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آموزش اسكيت حرفه اي + مجموعه حركات فري استايل


فیلم آموزش اسکیت به صورت حرفه ای را به تمامی شاگردان و مربیان پیشنهاد می کنیم.

نرم افزاری کاملا مالتی مدیا شامل:
* فیلم های آموزشی
* تکنیک ها و مهارتهای کنترلی
* تکنیک ها و مهارتهای حرکتی
* تکنیک ها و مهارتهای سرعتی
*تاریخچه ی اسکیت ایران و جهان
*مطالب خواندنی پیرامون ورزش اسکیت
* و …
***آموزش توسط کارشناسان و قهرمانان اروپا
+تمرینات تقویت عضله پا
++ تمرینات تعادل حرفه ای
+++ تمرینات سرعت به صورت کاملا حرفه ای
++++ تمرینات اوج و شتاب گرفتن با اسکیت
و … همه و همه در" پک آموزشی حرفه ای اسکیت

+

برای دیدن مسابقات جهانی 2010 تورینو اسکیت روی یخ با کیفیت ایینه 3 سی دی مخصوص کامپیوتر برای علاقمندان به این ورزش فراهم شده است .

این دوره از مسابقات با کیفیت بسیار بالایی نسبت به دوره های دیگر برگزار شده بود
لحظات هیجان و اوج هنرنمایی ورزشکاران رشته اسکیت روی یخ را در این مجموعه ببینید
کیفیت آیینه ..
عکس مجموعه تزیینی می باشد.
شماره مجوز 11-254679

فروشنده: شرلوک

قیمت: 9,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش اسكيت حرفه اي + مجموعه حركات فري استايل/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش اسكيت حرفه اي + مجموعه حركات فري استايل/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
دوفوتبال برتراروپا آموزش حرفه اي دروازه باني فوتبال جامع ترین مرجع آموزشی فوتبال آموزش کامل یوگااورجینال
دوفوتبال برتراروپا آموزش حرفه اي دروازه باني فوتبال جامع ترین مرجع آموزشی فوتبال آموزش کامل یوگااورجینال
7,000 تومان خرید دوفوتبال برتراروپا 4,500 تومان خرید آموزش حرفه اي دروازه باني فوتبال 5,000 تومان خرید جامع ترین مرجع آموزشی فوتبال 7,000 تومان خرید آموزش کامل یوگااورجینال
آموزش یوگا - تصویری - /اورجینال/به زبان فارسی خرید اینترنتی آموزش ووشو اورجینال - Wushu Training آموزش دفاع شخصی حرفه ای بانوان آموزش فوتسال
آموزش یوگا - تصویری - /اورجینال/به زبان فارسی خرید اینترنتی آموزش ووشو اورجینال - Wushu Training آموزش دفاع شخصی حرفه ای بانوان آموزش فوتسال
5,900 تومان خرید آموزش یوگا - تصویری - /اورجینال/به زبان فارسی 4,500 تومان خرید خرید اینترنتی آموزش ووشو اورجینال - Wushu Training 6,000 تومان خرید آموزش دفاع شخصی حرفه ای بانوان 9,500 تومان خرید آموزش فوتسال
رضا خراسانی بازدید : 2 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش شطرنج (مقدماتي- متوسط)

آموزش شطرنج (مقدماتي- متوسط)

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

نرم افزار آموزشي شطرنج

تعداد: 1DVD
شماره مجوز: 155/40308

آموزش شطرنج - سطوح مقدماتی و متوسط



به انضمام بازی Chess Master
با راهنمای فارسی

بیش از 5 ساعت فیلم آموزش شطرنج به زبان اصلی

- آموزش قوانین پایه ای شطرنج
- چگونگی حرکت مهره ها در صفحه شطرنج
- روش شروع و گسترش بازی و پیروزی بر حریف
- روش ها و استراتژی های بازی برای سطوح مقدماتی و متوسط به زبان فارسی

آموزش عبارات و اصطلاحات و مطالب مفید دیگر.

به انضمام بازی مشهور Chess Master با راهنمای فارسی
و به همراه مجموعه بازی های شطرنج برای موبایل
***ارسال سريع به سراسر كشور***

فروشنده: شرلوک

قیمت: 4,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش شطرنج (مقدماتي- متوسط) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش شطرنج (مقدماتي- متوسط)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد تمرينات آمادگي جسماني در فوتبال مدرن و روز دنيا  2012  اورجينال بازي استقلال پرسپوليس ارجينال- ليگ- ۹۰-۹۱ دربي ۷۱ آموزش اسکیت مقدماتی تا حرفه ای+(فیلمهای  فری استایل)
مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد تمرينات آمادگي جسماني در فوتبال مدرن و روز دنيا 2012 اورجينال بازي استقلال پرسپوليس ارجينال- ليگ- ۹۰-۹۱ دربي ۷۱ آموزش اسکیت مقدماتی تا حرفه ای+(فیلمهای فری استایل)
7,500 تومان خرید مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد 5,000 تومان خرید تمرينات آمادگي جسماني در فوتبال مدرن و روز دنيا  2012  اورجينال 5,500 تومان خرید بازي استقلال پرسپوليس ارجينال- ليگ- ۹۰-۹۱ دربي ۷۱ 9,000 تومان خرید آموزش اسکیت مقدماتی تا حرفه ای+(فیلمهای  فری استایل)
آموزش حرفه ای تکواندو اورجینال آموزش فوتبال با توجه به معیارهای تیم فوتبال برزیل/اورجینال/به زبان فارسی آموزش دفاع شخصی نرم افزار فوتبال  - اورجینال 2011
آموزش حرفه ای تکواندو اورجینال آموزش فوتبال با توجه به معیارهای تیم فوتبال برزیل/اورجینال/به زبان فارسی آموزش دفاع شخصی نرم افزار فوتبال - اورجینال 2011
7,500 تومان خرید آموزش حرفه ای تکواندو اورجینال 5,800 تومان خرید آموزش فوتبال با توجه به معیارهای تیم فوتبال برزیل/اورجینال/به زبان فارسی 4,000 تومان خرید آموزش دفاع شخصی 10,000 تومان خرید نرم افزار فوتبال  - اورجینال 2011
رضا خراسانی بازدید : 3 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش یوگا - تصویری - /اورجینال/به زبان فارسی

آموزش یوگا - تصویری - /اورجینال/به زبان فارسی

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آشنايي با اصول اوليه
آمادگي جسماني براي مقابله با استرس
حركات و نرمش براي تمركز و آرامش
نمايش حركات يوگا توسط مربي
يوگا چيست؟


لغت يوگا بمعناي اتحاداست. يوگا شكلي از ورزش ميباشد كه برپايه اعتقادي بناشده است كه بدن وتنفس ارتباط تنگاتنگي باذهن وفكردارند. باكنترل تنفس ونگاه داشتن بدن دروضعيتهاي ثابت يا همان "آساناس"يوگا ايجاد توازن(هارموني) ميكند. بهرحال يوگا سحروجادونيست يوگي ها(اساتيديوگا) قادربه ناپديدشدن يا بلندشدن ازسطح زمين نيستند.اماآنها ميتوانند كارهاي غيرعادي وشگفت آورمتعددي همچون نگاه داشتن نفسهايشان درساعتها ويا كندكردن ضربان قلبشان به منظورتقليد حالت مرگ انجام دهند. تمرين يوگا شامل 5 عنصركليدي است : تنفس مناسب – تمرين – تمدداعصاب – رژيم غذايي – تفكرمثبت وتعمق(مديتيشن). تمرينها ويا "آسانس" به قصد برطرف كردن گرفتگي عضلات – استحكام اندامهاي داخلي وبهبود انعطاف پذيري مفاصل ورباطهاي بدن طرحريزي شده اند.



به اين معنا يوگا عبارت است از عملكرد هماهنگ قواي فردي و اتحاد قواي ذهني با قواي حياتي تن و حواس كه منجر به تلخيص انرژي توسعه آگاهي و در نهايت اتحاد با آگاهي متعال خواهد شد. يوگا داراي ابعاد فلسفي و در عين حال كاربردي مي باشد. به گفته كارشناسان اين ورزش فلسفه يوگا با روح دروني انسان گيتي و چگونگي ارتباط و پيوستگي اين دو سروكار دارد. تمرينات يوگا مي تواند روح انسان را تقويت كند وآن را به آفريننده جهان هستي نزديكتر كند تا بدين صورت انسان از لحاظ روحي درك بيشتري به خود و خداي خود داشته باشد.

در این آموزش همه چیز درباره ورزش یوگا را فهمیده و آموزش می بینید.
در قالب DVD
شماره مجوز:
155/34202

فروشنده: شرلوک

قیمت: 6,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش یوگا - تصویری - /اورجینال/به زبان فارسی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش یوگا - تصویری - /اورجینال/به زبان فارسی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
روانشناسی و فوتبال - مدرس دکتر مهدی خبیری - اورجینال آموزش فوتسال/اورجینال/ آموزش فوتبال با صدای مزدک میرزایی آموزش ورزش ژیمناستیک
روانشناسی و فوتبال - مدرس دکتر مهدی خبیری - اورجینال آموزش فوتسال/اورجینال/ آموزش فوتبال با صدای مزدک میرزایی آموزش ورزش ژیمناستیک
3,000 تومان خرید روانشناسی و فوتبال - مدرس دکتر مهدی خبیری - اورجینال 9,200 تومان خرید آموزش فوتسال/اورجینال/ 3,900 تومان خرید آموزش فوتبال با صدای مزدک میرزایی 5,000 تومان خرید آموزش ورزش ژیمناستیک
آموزش شروع مقاومتی با هالتر آموزش مدیتیشن و حرکات ریتمیک مدرن و روز دنیا 2011 - زبان اصلی بازي آناليز شده فينال جام جهاني 2010 مابين تيم هاي اسپانيا و هلند اورجينال 2012 اموزش شطرنج با نرم افزار
آموزش شروع مقاومتی با هالتر آموزش مدیتیشن و حرکات ریتمیک مدرن و روز دنیا 2011 - زبان اصلی بازي آناليز شده فينال جام جهاني 2010 مابين تيم هاي اسپانيا و هلند اورجينال 2012 اموزش شطرنج با نرم افزار
6,000 تومان خرید آموزش شروع مقاومتی با هالتر 20,000 تومان خرید آموزش مدیتیشن و حرکات ریتمیک مدرن و روز دنیا 2011 - زبان اصلی 20,000 تومان خرید بازي آناليز شده فينال جام جهاني 2010 مابين تيم هاي اسپانيا و هلند اورجينال 2012 4,500 تومان خرید اموزش شطرنج با نرم افزار
رضا خراسانی بازدید : 2 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش حرفه ای تکواندو اورجینال

آموزش حرفه ای تکواندو اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

تکواندو یک هنر رزمی کره ای و یکی از ورزشهای المپیکی است. این رشته دارای بیشترین تعداد ورزشکار درمیان هنرهای رزمی در سراسر دنیا ست.

فنون تکواندو از ورزشهای سنتی تاریخ کره استخراج و پس از جنگ جهانی دوم با تلاش مستمر اساتید هنرهای رزمی کره جنوبی در قالب یک ورزش رزمی مدرن به دنیای هنرهای رزمی عرضه شده است.

اگرچه این ورزش تأثیراتی از کاراته پذیرفته و شباهتهایی نیز با برخی سبک های جنوبی کونگ فو در آن به چشم می خورد، اما استیل خاص این رشته دفاعی که متکی بر ضربات پا با حداکثر قدرت است و بر حفظ فاصله فیزیکی با دشمن و طراحی فنون برای دور کردن مهاجم تاکید دارد، آن را از تمام سبک های رزمی موجود متمایز می کند.



قدمت این رشته به گواهی دیوارنگاره ها و نقاشی های به جا مانده در مقبره های «کاگجوچونگ» و «مویونگ چانگ» در کره شمالی (منچوری غربی) به 20 قرن پیش می رسد.- دریکی از این تصاویر مردی در حال اجرای یک فن دفاع با دست ترسیم شده که کاملاً مشابه ضربه اول گول ماگی (دفاع بالا) در تکواندو است.- همین موجب شده تا تکواندو تاریخی کهن تر از سایر ورزشهای مرسوم در شرق آسیا مانند کاراته و کونگ فو داشته باشد.



شواهد قابل اعتمادی وجود دارد که شکل امروزین تکواندو از رشته های رزمی «سوباک» و «تکوان» که در دوران حکومت سلسله گوجوریو (37 ق.م تا 668 م) در شمال کره تمرین می شده، اقتباس شده است. در این دوران اهمیت زیادی به توانائیهای جنگی داده می شد و مسابقات منظمی برگزار می شد، شامل؛ رقص با شمشیر، تیراندازی، نبرد تن به تن، مبارزه ای که در آن دو نفر با شکستن یخ روی دریاچه وارد آب سرد شده وبه مبارزه می پرداختند.
شماره مجوز:115/61452

فروشنده: شرلوک

قیمت: 7,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش حرفه ای تکواندو اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش حرفه ای تکواندو اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش بوكس فيليپيني آموزش ایروبیک کودکان آناليز بازي هاي اروپايي توسط كنفدراسيون فوتبال آسيا 2012 زبان اصلي-اورجينال راهنمای تخصصی صید کپور
آموزش بوكس فيليپيني آموزش ایروبیک کودکان آناليز بازي هاي اروپايي توسط كنفدراسيون فوتبال آسيا 2012 زبان اصلي-اورجينال راهنمای تخصصی صید کپور
5,000 تومان خرید آموزش بوكس فيليپيني 4,800 تومان خرید آموزش ایروبیک کودکان 15,000 تومان خرید آناليز بازي هاي اروپايي توسط كنفدراسيون فوتبال آسيا 2012 زبان اصلي-اورجينال 6,000 تومان خرید راهنمای تخصصی صید کپور
آموزش بدنسازی ( 4)-اورجینال آموزش كاراته كيوكوشين (آموزش كاتا ها و مبارزه توسط استاد خوشي ارجينال) 2VCD سه لحظه اساسي در فوتبال مدرن و روز دنيا اورجينال -2012 دروس تئوري و عملي بصورت كامل كلاس مربيگري درجه B آسيا زبان اصلي -2012 - اورجینال
آموزش بدنسازی ( 4)-اورجینال آموزش كاراته كيوكوشين (آموزش كاتا ها و مبارزه توسط استاد خوشي ارجينال) 2VCD سه لحظه اساسي در فوتبال مدرن و روز دنيا اورجينال -2012 دروس تئوري و عملي بصورت كامل كلاس مربيگري درجه B آسيا زبان اصلي -2012 - اورجینال
10,000 تومان خرید آموزش بدنسازی ( 4)-اورجینال 5,900 تومان خرید آموزش كاراته كيوكوشين (آموزش كاتا ها و مبارزه توسط استاد خوشي ارجينال) 2VCD 20,000 تومان خرید سه لحظه اساسي در فوتبال مدرن و روز دنيا اورجينال -2012 20,000 تومان خرید دروس تئوري و عملي بصورت كامل كلاس مربيگري درجه B آسيا زبان اصلي -2012 - اورجینال
رضا خراسانی بازدید : 2 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش حرفه ای اسکی

آموزش حرفه ای اسکی

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

در اين مجموعه آموزشي شما با تکنيک هاي اسکي کردن که براي همه لازم است اشنا مي شويد که توسط اساتيد مجرب به شما آموزش داده مي شود .
همچنين در مواردي به اماده سازي عضلات پاي ورزشکار پرداخته تا با نيروي بيشتري حرکت کند و به او اموزش داده مي شود که در حين اسکي از
کدام عضلات پاي خودکمک بگيرد . در انتهاي هر فصل شما با تکنيک هاي حرفه اي اشنا مي شويد .
اين مجموعه آموزشي براي چه افرادي مفيد است ؟
مبتديان ، افرادي که نياز به يادگيري مهارت بيشتر دارند ، حرفه اي ها که مي خواهند آموخته هاي خود را تقويت کنند و اساتيد براي آشنايي با روش هاي مختلف و نحوه تفکر جديد
در اين مجموعه آموزشي ، شما با تمامي مهارت هاي اسکي اشنا مي شويد . در هر فصل از اين مجموعه شما با نکات زيادي اشنا مي شويد که فهرستي از آن در زير خواهد آمد
1 - اسکي همزمان
2 - حفظ تعادل
3 - نرم افزار
4 - سخت افزار
5 - اموزش اسکي کردن
6 - گذرگاه
7 - تعادل و حرکت مستقيم
8 - بالا رفتن
9 - دور زدن
10 - چرخش هاي پايه
11 - گردش در کوهستان
12 - مرور اصول پايه
13 - ساق پاي فعال
14 - اشتباهات
15 - بهبود وضعيت
16 - مشکلات حفظ تعادل
17 - برامدگي هاي مسير
18 - وسايل اسکي
19 - چوب هاي اسکي

فروشنده: شرلوک

قیمت: 5,400 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش حرفه ای اسکی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش حرفه ای اسکی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش کاربردی ترین و بهترین فنون دفاع شخصی و مبارزه - جیت کان دو همه چیز درباره زین الدین زیدان پکیج طلایی همه چیز درباره مارادونا معادل 2 سی دی  سطح اور جینال آموزش تاي چي Tai Chi
آموزش کاربردی ترین و بهترین فنون دفاع شخصی و مبارزه - جیت کان دو همه چیز درباره زین الدین زیدان پکیج طلایی همه چیز درباره مارادونا معادل 2 سی دی سطح اور جینال آموزش تاي چي Tai Chi
3,700 تومان خرید آموزش کاربردی ترین و بهترین فنون دفاع شخصی و مبارزه - جیت کان دو 4,000 تومان خرید همه چیز درباره زین الدین زیدان 10,000 تومان خرید پکیج طلایی همه چیز درباره مارادونا معادل 2 سی دی  سطح اور جینال 3,900 تومان خرید آموزش تاي چي Tai Chi
تجزيه و تحليل تيم ملي آلمان در مسابقات جام جهاني   اورجینال 2006 آموزش پرش پارکور آموزش كمين و حمله نينجا ها اورجينال (2VCD) آموزش تاي جي چين نا
تجزيه و تحليل تيم ملي آلمان در مسابقات جام جهاني اورجینال 2006 آموزش پرش پارکور آموزش كمين و حمله نينجا ها اورجينال (2VCD) آموزش تاي جي چين نا
3,000 تومان خرید تجزيه و تحليل تيم ملي آلمان در مسابقات جام جهاني   اورجینال 2006 5,000 تومان خرید آموزش پرش پارکور 6,500 تومان خرید آموزش كمين و حمله نينجا ها اورجينال (2VCD) 5,000 تومان خرید آموزش تاي جي چين نا
رضا خراسانی بازدید : 3 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش بیلیارد Biliard

آموزش بیلیارد Biliard

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آموزش كامل بيليلرد تسط مربي معروف اين حرفه
آموزش انواع ضربه هاي موجود در بيليارد .
نحوه انجام حركت .
زاويه دستها .
دست گرفتن اهرم .



انجام بعضي حركات پيچيده براي دريافت توپ بهتر
شرح و بسط اصطلاحات موجود در ورزش بيليارد
كاربرد اصطلاحات
توضيح و بيان قوانين موجود در اين ورزش
قانون هاي خاص
مواردي كه نفي عمل دارد
مسير وارد كردن نيرو به توپ
شرح قانون 90 درجه
تعيين سرعت ضربه
چه وقت بايد سرعت زياد باشد ؟
تنظيم خط ضربه براي حركت
رعايت فاصله يك توپ
مسير كات و تانژانتي توپ
شرح و بسط تكنيك انگليسي " وارونه "
شرح و تمرين قانون 30 درجه
توضيح و كار كردن ضربه پرشي
حالت توپ در مركز زمين
نحوه برش در توپها



فروشنده: شرلوک

قیمت: 6,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش بیلیارد Biliard، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش بیلیارد Biliard


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش شنا-اورجینال آموزش پینگ پنگ/اورجینال/ آموزش ورزش زيباي اسنوبورد لاغری فقط در 10 دقیقه/اورجینال
آموزش شنا-اورجینال آموزش پینگ پنگ/اورجینال/ آموزش ورزش زيباي اسنوبورد لاغری فقط در 10 دقیقه/اورجینال
3,000 تومان خرید آموزش شنا-اورجینال 5,800 تومان خرید آموزش پینگ پنگ/اورجینال/ 5,200 تومان خرید آموزش ورزش زيباي اسنوبورد 4,900 تومان خرید لاغری فقط در 10 دقیقه/اورجینال
آموزش بسکتبال - مجموعه 1 - 7 سی دی-اورجینال آموزش کشتی توسط جان اسمیت دی وی دی آموزش کامل یوگا هدیه  ای برای دوستداران تیم ملی فوتبال ( ایران -کره جنوبی سال 1383و ایران -برزیل سال 1389)
آموزش بسکتبال - مجموعه 1 - 7 سی دی-اورجینال آموزش کشتی توسط جان اسمیت دی وی دی آموزش کامل یوگا هدیه ای برای دوستداران تیم ملی فوتبال ( ایران -کره جنوبی سال 1383و ایران -برزیل سال 1389)
6,000 تومان خرید آموزش بسکتبال - مجموعه 1 - 7 سی دی-اورجینال 3,200 تومان خرید آموزش کشتی توسط جان اسمیت 8,000 تومان خرید دی وی دی آموزش کامل یوگا 10,000 تومان خرید هدیه  ای برای دوستداران تیم ملی فوتبال ( ایران -کره جنوبی سال 1383و ایران -برزیل سال 1389)
رضا خراسانی بازدید : 4 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش فوتسال

آموزش فوتسال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

كاملترين و جديدترين مجموعه آموزشي فوتسال به زبان فارسي

تعداد: 1DVD

آموزش فوتسال

شامل:

- تاریخچه
- فیلم های آموزشی فوتسال
- قوانین فوتسال
- تکنیک ها و تاکتیک ها

توضیحات:
واژه FUTSAL برگرفته از لغات اسپانیایی FUTBOL به معنی فوتبال و SALL به معنی سالن می باشد.



در این نرم افزار کاملا مالتی مدیا قوانین، تکنیک ها و تاکتیک های این ورزش پر طرفدار با استفاده از فیلم های دوبله شده به زبان فارسی آموزش داده شده است.
همچنین این نرم افزار حاوی مطالب خواندنی مانند تاریخچه فوتسال، تکنیک ها و تاکتیک ها می باشد.

ارسال سريع به سراسر كشور

شماره مجوز: 155/891321

فروشنده: شرلوک

قیمت: 5,900 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش فوتسال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش فوتسال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش تنیس جدید آموزش آیکیدو (فارسی) آموزش یوگا و مدیتیشن اورجینال تالار افتخارات جام جهانی
آموزش تنیس جدید آموزش آیکیدو (فارسی) آموزش یوگا و مدیتیشن اورجینال تالار افتخارات جام جهانی
9,000 تومان خرید آموزش تنیس جدید 4,500 تومان خرید آموزش آیکیدو (فارسی) 6,500 تومان خرید آموزش یوگا و مدیتیشن اورجینال 3,900 تومان خرید تالار افتخارات جام جهانی
آموزش دفاع شخصی مروری برتمام بازی های آرسنال در فصل 2002/2003 آموزش کامل دفاع شخصی  اورجینال آموزش اسرار انعطاف پذیری( پاهای خود را 180 درجه باز کنید)
آموزش دفاع شخصی مروری برتمام بازی های آرسنال در فصل 2002/2003 آموزش کامل دفاع شخصی اورجینال آموزش اسرار انعطاف پذیری( پاهای خود را 180 درجه باز کنید)
5,800 تومان خرید آموزش دفاع شخصی 3,300 تومان خرید مروری برتمام بازی های آرسنال در فصل 2002/2003 3,000 تومان خرید آموزش کامل دفاع شخصی  اورجینال 9,000 تومان خرید آموزش اسرار انعطاف پذیری( پاهای خود را 180 درجه باز کنید)
رضا خراسانی بازدید : 4 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش دفاع شخصی با تکنیک نقاط dimmak (3DVD)

آموزش دفاع شخصی با تکنیک نقاط dimmak (3DVD)

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

کامل ترین مجموعه آموزش ویدئویی دفاع شخصی دیم ماک
از کار انداختن حریف با ضربه به نقاط حساس بدن !
با بهرهگیری از تمرینات ارائه شده در این مجموعه آموزشی فیلمهای فشرده ، قادر خواهید بود در هر محیط و شرایطی از خود دفاع کنید. دفاع در مقابل دزدان ، متجاوزان و تبهکاران مسلح به سلاح گرم و سرد :
دفاع با دست خالی در مقابل :
- متجاوز مسلح به چاقو
- متجاوز مسلح به سلاح گرم
- متجاوز مسلح به نیزه یا چوب
- دفاع از شخص ثالث
- استفاده از انرژی حرکتی حریف برای پرتاب کردن او

- دفاع با کمک کیف ، کتاب ، شانه ، عینک ، کمربند و ... بر اساس حمله به نقاط حساس بدن
دانشی باستانی که فقط در انحصار استادان بزرگ رزمی قرار دارد
به صورت کامل و دقیق ، نقاط دیم ماک به صورت ویدئویی آموزش داده می شود و نحوه استفاده از این نقاط در درگیری های رزمی و دفاعی برای تمام افراد چه اشخاص عادی و چه رزمی کاران حرفه ای با ظرافت و حوصله و دقت تمام تشریح شده است.

بدون نیاز به داشتن اندام ورزیده !
نقاط دیم ماک نقاط خاصی از بدن انسان هستند که اعمال فشار یا ضربه به شکلی خاص به آنها باعث از کار افتادن موقتی انرزی در بدن میشوند. اینها همان نقاطی هستند که در پزشکی چین و خاور دور به عنوان نقاط طب سوزنی به طور عمیق مورد مطالعه قرار گرفته اند و تاثیر درمانگری آن کاملا تایید شده است.

بالغ بر ۶۰۰ دقیقه آموزش دفاع شخصی به روش ضربه به نقاط لمس مرگ

توضیح: مجموعه ۹ سی دی که در فروشگاه اصلی آن با قیمت ۲۰ دلار معادل ۲۰ هزار تومان فروخته میشود را در یک دی وی دی بدون سانسور و حذفیات با کیفیت عالی گردآوری کردیم و با قیمت فقط ۵۰۰۰ تومان تقدیم شما میکنیم




برای دیدن یک اسکرین شات از کیفیت تصاویر این مجموعه روی عکس زیر کلیک کنید

برای اولین بار در ایران به صورت کامل و دقیق، نقاط دیم ماک به صورت ویدئویی آموزش داده می شود و نحوه استفاده از این نقاط در درگیری های رزمی و دفاعی برای تمام افراد چه اشخاص عادی و چه رزمی کاران حرفه ای با ظرافت و حوصله و دقت تمام تشریح شده است.

صحنه ای از یك درگیری خیابانی را تجسم كنید كه یك رزمی كار بسیار ورزیده با اندامی تنومند جلوی پیر مردی نحیف را گرفته و میخواهد اورا بر زمین بكوبد و در مقابل چشمان حیرت زده عابران و تماشاچیان رهگذر پیر مرد فقط با نواختن ضربه ای نه چندان محكم به نقاط مشخصی از اندام مهاجم غول پیكر او را برای همیشه نقش بر زمین میسازد. این صحنه تخیلی و حقه سینمایی به نظر میرسد اما حقیقت این است كه چنین نقاطی در بدن انسان وجود دارند و هستند كسانی كه اندام و هیكل تنومند و عضلانی دارند اما با تسلط دقیق به محل این نقاط و اطلاع كامل از نحوه وارد سازی ضربه (شامل فرم ضربه، زاویه و شدت ضربه و ضربه های تركیبی به نقاط مكمل) قادرند به راحتی در هر صحنه رزمی با كمترین تلاش جان خود را به سلامت از میدان به در برند. نام این نقاط حساس به ضربه در بدن نقاط دیم ماك یا آتمی و نام هنر رزمی مبتنی بر ضربه زنی به این نقاط كیوشوجیتسو (kyusho jitso) است

استفاده از این مجموعه برای تمام افراد خانواده شدیدا توصیه می شود

سوال: آیا یاد گرفتن نقاط دیم ماک و نحوه ضربه زدن به این نقاط فقط به درد رزمی کاران می خورد؟

جواب: خیر! برعکس ، دیم ماک و ضربه به این نقاط (به قول جت لی در فیلم بوسه اژدها) بیشتر به درد کسانی می خورد که از لحاظ جثه بدنی کوچک و ضعیف هستند و طاقت تحمل مشت ها و ضربات متوالی مهاجمین را ندارند. در واقع این اشخاص می خواهند نقاط مشخصی را بدانند که با ضربه زدن به آن نقاط قادر باشند حریفان غول پیکر و ورزیده را زمینگیر کنند. خوشبختانه نقاط دیم ماک در سراسر بدن از سرو گردن گرفته تا دست و پا و شکم وعقب و جلوی بدن پخش شده اند. بنابراین بسته به اینکه کدام قسمت بدن مهاجم در اختیار شما باشد می توانید بلافاصله به نقاط دیم ماک همان نواحی ضربه بزنید و ضمن خلاص کردن خود حریف را از کار بیاندازید و یا حتی او را کاملا زمین گیر کنید.

نمایش های سینمایی که در آن دو نفر به جان هم می افتند و ساعت ها با هم مبارزه می کنند در واقعیت اصلا رخ نمی دهند. در واقعیت کل زمان دعوا و درگیری بیشتر از دو سه دقیقه نیست و در این دقایق وارد ساختن ضربات کور و بی هدف ، ضمن آنکه ممکن است باعث زخمی شدن و آسیب های جدی شود ، انرژی شما را نیز سریعا تحلیل برده و توان مقاومت و مبارزه را به سرعت از شما می گیرد. در این مواقع کافی است بدانید کدام نقطه از دست یا مچ دست و یا زیر بغل یا گردن و پا و پشت و پهلو و سینه و یا هر نقطه دیم ماک دیگر بدن حریف را شکار کنید و آن را به شکل مناسب نیشگون بگیرید، یا فشار دهید یا ضربه زنید و یا قلوه کن کنید و بکشید! به محض اینکه این نقطه حساس و یا چند نقطه حساس را پشت سر هم با دست یا حتی با خودکار و چوب و سنگ (در صورت نیاز) ضربه زدید ، حریف اگر قهرمان کمربند دار رزمی هم باشد فورا بی حال می شود و روی زمین ولو می گردد و شما را به حال خود رها می سازد تا بتواند جان خود را سالم از میدان بدر برد.


می بینید که اطلاع از دانش دیم ماک و کیوشوجیتسو در درگیری ها چقدر برای افراد ضعیف و ناآشنا با فنون رزمی مفید است. جالب است بدانید در دوره های فشرده آموزش دفاع شخصی که امروزه در سطح وسیعی در اروپا و آمریکا و در واقع در کل کشورهای جهان مرسوم است ، از فرد آموزش گیرنده می خواهند خودش در منزل و در اوقات فراغت به تقویت عضلات و مفاصل خود بپردازد و سرکلاس فقط نقاط حساس و ضعیف بدن حریف و شکل صحیح ضربه زدن به این نقاط را به آموزش گیرنده یاد می دهند. البته بسیاری از این نقاط را همه می شناسند: گیجگاه ، چشم ها ، زیر گردن ، فضای توخالی وسط گردن، کبد یا همان فضای توخالی وسط جناغ سینه ، وسط پا در مردان ، پهلوها ، کلیه ها و... اما حقیقت آن است که هنگام درگیری چه بسا این نقاط از دسترس شما دور باشد یا حریف به طور ذاتی آنها را از دسترس شما دور کند. در این مواقع است که نقاط مخفی دیم ماک به داد شما می رسند و شما فقط با یک فشار کوچک به نقاطی از مچ و دست و بازوی حریف می توانید دهان او را از درد باز نگه دارید و نگاه ملتمسانه و دردآلود او را جایگزین نگاه خشن و بی رحمش سازید.

سوال : ضربه به نقاط دیم ماک چگونه است؟

نقاط دیم ماک همانگونه که گفته شد ، آن بخش از مسیرها یا مدارهای انرژی چی هستند که به پوست بدن نزدیک شده اند و یا در چند سانتی متری زیر عضلات نزدیک به پوست قرار گرفته اند. طبیعی است که دسترسی به آن نقاطی که درست زیر پوست هستند خیلی راحت است ، چرا که ضخامت پوست بدن معمولا زیاد نیست و شما می توانید مستقیما با یک ضربه کوچک به نقطه دیم ماک زیر پوست ، تاثیر آن را بلافاصله در چهره و زانوان خمیده و ضعف شدید مهاجم مشاهده کنید.

اما بعضی اوقات نقاط دیم ماک در زیر لایه ای از عضله یا چربی یا رگ مخفی شده است و شما باید با یک زاویه مشخصی این نقطه را هدف قرار دهید و میزان فشار بیشتری را اعمال کنید. حتی نوع ضربه هم فرق می کند. گاهی یک ضربه محکم با نوک انگشتان کفایت می کند. ولی گاهی لازم است دست را مشت کرده و با استخوان پشت دست محکم روی نقطه ضربه بزنید و آن را فشار دهید. بعضی مواقع باید به جای ضربه زدن نیشگون بگیرید و یا مانند انبردست عضله روی نقطه دیم ماک را به همراه خود نقطه از جا درآورده و به سمت بیرون بکشید تا بتوانید آن نقطه را تحت تاثیر قرار دهید. گاهی نیز نباید به یک نقطه دیم ماک اکتفا کنید . مثلا لازم است ابتدا درد شدیدی را در مسیر انرژی چی از داخل کلیه های مهاجم ایجاد کنید و بعد مدار روده و مدار قلب او را همزمان زیر ضربات خود قرار دهید. به این ترتیب مهاجم به خاطر از کار افتادن و افت انرژی شدید و سریع در چند بخش از بدن خود ، بی اختیار میدان را واگذار می کند و برای زنده ماندن و نفس کشیدن خود به تقلا می افتد.

اگر دستانتان ضعیف و ظریف است و یا فرد مهاجم از بدن قوی تر و محکم تری برخوردار است باز هم نباید نگران باشید. شما می توانید برای ضربه زدن به نقاط دیم ماک از خودکار ، کناره کتاب و حتی سنگ و نمکدان و قاشق و خلاصه هر چه در اطرافتان است استفاده کنید. زیبایی ضربه به نقاط دیم ماک این است که فقط با یک یا چند ضربه به درگیری خاتمه می دهید و حداقل آسیب و صدمه را ایجاد می کنید. و در عین حال بهترین نتیجه را می گیرید.



بدون داشتن اندام ورزیده از خطرات در امان باشید !!!

آموزش نقاط لمس مرگ توسط استاد اسکات راجرز Scott Rogers با به کار گیری تکنیک اثبات شده ی Kyushojutsu است که هر گونه حمله ای را بدون در نظر گرفتن فن رزمی آن غیرفعال میکند. آموزش این تکنیک به صورت تجربی است و تئوری نیست.

اسکات راجرز دارنده ی دان ۴ کمربند مشکی رتبه ممتاز در Okinawan Kempo و متخصص در Kyushojutsu است. او همچنین به کمربند مشکی دان ۳ در تکواندو کره، و کمربند مشکی دان ۱ در Taijutsu ژاپنی دست یافته است.

در انتهای هر برنامه، نحوه ترمیم آسیب و بازگرداندن شخص صدمه دیده به حالت نرمال به شما آموزش داده میشود....

با ضربات کوچک در نقاط خاص حریف خود را برای مدتی از کار بیاندازید !
تعداد قسمت: ۹ قسمت کامل با کیفیت عالی
تعداد دی وی دی: 3 عدد
3 DVD

شماره مجوز: 155/7326

فروشنده: شرلوک

قیمت: 12,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش دفاع شخصی با تکنیک نقاط dimmak (3DVD)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش دفاع شخصی با تکنیک نقاط dimmak (3DVD)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
نيروي شکستن مفاصل Dynamic joint Breaks ( آموزش دفاع شخصی ) - زبان اصلی آموزش فوتبال در خیابان مجموعه کامل اموزش خیاطی آموزش کشتی از مبتدی تا مرز قهرمانی-اورجینال
نيروي شکستن مفاصل Dynamic joint Breaks ( آموزش دفاع شخصی ) - زبان اصلی آموزش فوتبال در خیابان مجموعه کامل اموزش خیاطی آموزش کشتی از مبتدی تا مرز قهرمانی-اورجینال
8,500 تومان خرید نيروي شکستن مفاصل Dynamic joint Breaks ( آموزش دفاع شخصی ) - زبان اصلی 6,000 تومان خرید آموزش فوتبال در خیابان 7,000 تومان خرید مجموعه کامل اموزش خیاطی 6,000 تومان خرید آموزش کشتی از مبتدی تا مرز قهرمانی-اورجینال
آموزش فوتبال توسط دیوید بکهام - DVD دوبله فارسی آموزش بوكس حرفه اي DVD/اورجینال آموزش فوتبال مبتدي تا حرفه اي آموزش فوتبال دیوید بکهام _ دوبله فارسی
آموزش فوتبال توسط دیوید بکهام - DVD دوبله فارسی آموزش بوكس حرفه اي DVD/اورجینال آموزش فوتبال مبتدي تا حرفه اي آموزش فوتبال دیوید بکهام _ دوبله فارسی
6,000 تومان خرید آموزش فوتبال توسط دیوید بکهام - DVD دوبله فارسی 4,000 تومان خرید آموزش بوكس حرفه اي DVD/اورجینال 8,500 تومان خرید آموزش فوتبال مبتدي تا حرفه اي 5,000 تومان خرید آموزش فوتبال دیوید بکهام _ دوبله فارسی
رضا خراسانی بازدید : 3 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش بدنسازی در خانه با توپ

آموزش بدنسازی در خانه با توپ

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

تمرین با توپ سوئیسی با گرم کردن شروع و با تمرینات کششی تمام می شود بیشترین تاثیر در کمترین زمان

Swiss Ball Training





آموزش کامل حرکات کششی و قدرتی با توب جهت دستیابی به عضلات ایده ال

انجام کلییه حرکتها توسط استاد مجربب

حرکت های وِیزه بانوان جهت سفت کردن عضلات و خوش اندامی

آموزشی کاملا گویا و موثر

آموزش کامل بدن سازی با توپ

قابل پخش در دستگاه های پخش خانگی و کامپیوتر

دوبله فارسی

یکی از ورزش هایی که به تمرکز زیادی نیاز دارد ، تمرین کردن با توپ سوئیسی است .





کار با این توپ بیشترین تاثیر را در کمترین زمان بر روی شکم و کل بدن می گذارد.
توپ سوئیسی بهترین وسیله برای بدنسازی و تقویت عضلات است . برای اینکه بدن به بهترین شکل ممکن کار کند چندین ماهیچه باید قوی باشند ، از جمله ماهیچه های پشت و جلوی بدن و ماهیچه های کمر

در این تمرینات کل ستون فقرات و تمام بدن شما درگیر خواهند شد . حفظ تعادل و قدرت انعطاف پذیری که از تمرینات به وجود می ایند توانایی شما را در تمام فعالیت ها افزایش می دهند . این تمرینات بسیار مهیج بوده و باعث شادابی شما خواهد بود .
کار با توپ سوئیسی با گرم کردن شروع و با تمرینات کششی به پایان می رسد .





در زیر چند نمونه ساده از حرکات را مشاهده می کنید:
كشش پشت:
روی توپ به نحوی دراز بكشید كه شكم و لگن شما روی توپ قرار بگیرد ، نوك پنجه ها روی زمین باشد ، زانوها را می توانید مستقیم نگه دارید و یا آنها را خم كنید. دستها را می توانید پشت سر و یا پشت كمر نگه دارید. به آرامی روی توپ كمی رو به جلو بغلتید و خم شوید. سپس سینه و شانه ها را را بالا بیاورید تا بدن در خط مستقیم قرار گیرد. به این طریق عضلات پشت كشیده می شوند. مطمئن شوید كه سر ، گردن ، شانه ها و پشت در یك خط مستقیم قرار داشته باشند. عضلات شكم را داخل ببرید. مراقب باشید كه كمرتان به عقب خم نشود.





بلند كردن لگن:
با سر ، گردن و شانه ها روی توپ دراز بكشید. زانوها را خم كنید تا بدن شما در حالتی مانند یك میز قرار بگیرد. سپس با غلطیدن كمی روی توپ ، لگن را به زمین نزدیك كنید. برای بالا بردن لگن ، عضلات كفل را منقبض كنید. برای پایین آمدن وزن خود را بر روی لگن منتقل كنید و مراقب باشید كه فشار را به پاشنه ها وارد كنید نه پنجه ها.

این مجموعه که کاملترین مجموعه موجود در ایران می باشد شامل 2DVD اورجينال است

علاوه بر تمرين هاي با توپ موارد زیر را نیز دارد:
تمرینات بدنسازی
زیباسازس اندامها
آمادگی جسمانی
کاهش وزن

شماره مجوز : 21/8963425

فروشنده: زبان ای شاپ

قیمت: 8,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش بدنسازی در خانه با توپ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش بدنسازی در خانه با توپ


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آدرنالین Adrenaline آموزش تكنيك ها و حركات نمايشي فوتبال دربی ۶۸ پرسپولیس استقلال (۲-۱) مجموعه حركات ورزشي مخصوص افزايش قد
آدرنالین Adrenaline آموزش تكنيك ها و حركات نمايشي فوتبال دربی ۶۸ پرسپولیس استقلال (۲-۱) مجموعه حركات ورزشي مخصوص افزايش قد
8,900 تومان خرید آدرنالین Adrenaline 9,500 تومان خرید آموزش تكنيك ها و حركات نمايشي فوتبال 5,800 تومان خرید دربی ۶۸ پرسپولیس استقلال (۲-۱) 5,000 تومان خرید مجموعه حركات ورزشي مخصوص افزايش قد
آموزش دروازه بانی فوتبال تمرینات دروازه بانی حرفه ای و پیشرفته 2011 - زبان اصلی گلهای جام جهانی و دروازه بانی مجموعه کامل آموزش نانچیکو ( تکی و دوتایی ) - سبک بروسلی و سبک آمریکایی - در 3 عدد VCD (زبان اصلی  وکاملا گویا)
آموزش دروازه بانی فوتبال تمرینات دروازه بانی حرفه ای و پیشرفته 2011 - زبان اصلی گلهای جام جهانی و دروازه بانی مجموعه کامل آموزش نانچیکو ( تکی و دوتایی ) - سبک بروسلی و سبک آمریکایی - در 3 عدد VCD (زبان اصلی وکاملا گویا)
23,800 تومان خرید آموزش دروازه بانی فوتبال 15,000 تومان خرید تمرینات دروازه بانی حرفه ای و پیشرفته 2011 - زبان اصلی 5,000 تومان خرید گلهای جام جهانی و دروازه بانی 9,600 تومان خرید مجموعه کامل آموزش نانچیکو ( تکی و دوتایی ) - سبک بروسلی و سبک آمریکایی - در 3 عدد VCD (زبان اصلی  وکاملا گویا)
رضا خراسانی بازدید : 2 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش مقدماتی و حرفه ای اسکیت برد

آموزش مقدماتی و حرفه ای اسکیت برد

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

فیلم آموزش اسکیت به صورت حرفه ای را به تمامی شاگردان و مربیان پیشنهاد میکنم

نرم افزاری کاملا مالتی مدیا شامل:
* فیلم های آموزشی
* تکنیک ها و مهارتهای کنترلی
* تکنیک ها و مهارتهای حرکتی
* تکنیک ها و مهارتهای سرعتی
*تاریخچه ی اسکیت ایران و جهان
*مطالب خواندنی پیرامون ورزش اسکیت



* و …
***آموزش توسط کارشناسان و قهرمانان اروپا
+تمرینات تقویت عضله پا
++ تمرینات تعادل حرفه ای
+++ تمرینات سرعت به صورت کاملا حرفه ای
++++ تمرینات اوج و شتاب گرفتن با اسکیت
و … همه و همه در” پک آموزشی حرفه ای اسکیت

فروشنده: شرلوک

قیمت: 5,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش مقدماتی و حرفه ای اسکیت برد، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش مقدماتی و حرفه ای اسکیت برد


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش یوگا - تصویری - /اورجینال/به زبان فارسی  آموزش  دفاع شخصی و مبارزه تای چی آموزش تنیس روی میز آموزش پیشرفته فوتسال مدرن - اسپانیایی 2012
آموزش یوگا - تصویری - /اورجینال/به زبان فارسی آموزش دفاع شخصی و مبارزه تای چی آموزش تنیس روی میز آموزش پیشرفته فوتسال مدرن - اسپانیایی 2012
6,500 تومان خرید آموزش یوگا - تصویری - /اورجینال/به زبان فارسی 3,700 تومان خرید  آموزش  دفاع شخصی و مبارزه تای چی 5,000 تومان خرید آموزش تنیس روی میز 20,000 تومان خرید آموزش پیشرفته فوتسال مدرن - اسپانیایی 2012
آموزش ووشو  - Wushu Training آموزش تكنيك ها و حركات نمايشي فوتبال آموزش هنر رزمی سبک جیت کان دو آموزش بوكس حرفه اي/اورجینال
آموزش ووشو - Wushu Training آموزش تكنيك ها و حركات نمايشي فوتبال آموزش هنر رزمی سبک جیت کان دو آموزش بوكس حرفه اي/اورجینال
8,700 تومان خرید آموزش ووشو  - Wushu Training 9,500 تومان خرید آموزش تكنيك ها و حركات نمايشي فوتبال 13,000 تومان خرید آموزش هنر رزمی سبک جیت کان دو 4,000 تومان خرید آموزش بوكس حرفه اي/اورجینال
رضا خراسانی بازدید : 3 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش لاغری شکم در 90 روز

آموزش لاغری شکم در 90 روز

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

BeachBody RevAbs نام یک مجموعه آموزشی است که به شما آموزش می دهد طی ۹۰ روز چگونه چربی های زائد شکم خود را از بین ببرید و عضلات شکم را به شکل ۶ تکه نمایان سازید. این مجموعه توسط کمپانی بزرگ و مشهور جهان BeachBody ساخته شده که در زمینه محصولات آموزشی پرورش اندام و فیتنس در سراسر دنیا بسیار معروف می باشد.

امروزه مسئله چاقی و اضافه وزن در اکثر جوامع مشاهده می شود که دلیل آن هم بی تحرکی افراد و نداشتن رژیم غذایی مناسب است و هر فرد به دلیل مشغله هایی که دارد کمتر به زیبایی اندام خود اهمیت می دهد. این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند تا در طی ۹۰ روز به یک اندام ایده آل دست یابید. همچنین تمام آموزش هایی که در این مجموعه ذکر می شود را به راحتی می توانید در خانه انجام دهید و نیازی به تهیه وسایل ورزشی گران قیمت نیست.

مربی این آموزش آقای Brett Hoebel تکنیک هایی را به شما آموزش می دهد که ابتدا در طول چند هفته چربی های اضافه شکم را بسوزانید و در ادامه با تقویت عظلات ناحیه شکم آنرا سفت و به شکل ۶ تکه در آورید. علاوه بر این سازندگان این مجموعه تضمین کرده اند که اگر شما تمریناتی را که در این آموزش ها ذکر شده، به صورت منظم انجام دهید قطعآ بعد از ۹۰ روز شاهد تغییرات اساسی در عضلات شکم خود خواهید بود.

حاوی 2 دی وی دی
شماره مجوز: 188/55204

فروشنده: میهن مال

قیمت: 9,400 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش لاغری شکم در 90 روز، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش لاغری شکم در 90 روز


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش فوتبال دیوید بکهام _ دوبله فارسی آموزش جامع ورزش آیکیدو آموزش ماهیگیری و تمام تکنیک های آن جديدترين و کاملترین پکیج افزایش قد _اورجینال
آموزش فوتبال دیوید بکهام _ دوبله فارسی آموزش جامع ورزش آیکیدو آموزش ماهیگیری و تمام تکنیک های آن جديدترين و کاملترین پکیج افزایش قد _اورجینال
5,000 تومان خرید آموزش فوتبال دیوید بکهام _ دوبله فارسی 8,500 تومان خرید آموزش جامع ورزش آیکیدو 4,900 تومان خرید آموزش ماهیگیری و تمام تکنیک های آن 16,000 تومان خرید جديدترين و کاملترین پکیج افزایش قد _اورجینال
آموزش كاراته راهکارهای کنترل خشم آموزش دفاع شخصی با تکنیک  نقاط dimmak (3DVD) بهترین پیروزی های آرسنال مقابل تاتنهام
آموزش كاراته راهکارهای کنترل خشم آموزش دفاع شخصی با تکنیک نقاط dimmak (3DVD) بهترین پیروزی های آرسنال مقابل تاتنهام
5,000 تومان خرید آموزش كاراته 10,000 تومان خرید راهکارهای کنترل خشم 14,500 تومان خرید آموزش دفاع شخصی با تکنیک  نقاط dimmak (3DVD) 3,500 تومان خرید بهترین پیروزی های آرسنال مقابل تاتنهام
رضا خراسانی بازدید : 2 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش كامل تمرينات پرورش اندام و بدنسازي/اورجینال

آموزش كامل تمرينات پرورش اندام و بدنسازي/اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آموزش كامل تمرينات پرورش اندام و بدنسازي



دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند.

فیلم آموزشی را با نام Muscle and Fitness Home Training System Full برایتان آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، آموزش بدنسازی می باشد، طریقه ساخت یک بدن آماده و ایده آل را به شما نمایش می دهد.
شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید به خوبی برنامه های گفته شده در فیلم را اجرا و از آن لذت ببرید. همچنین در این فیلم به شما طریقه درست ورزش کردن را می آموزد.

این دی وی دی شامل تمرینات کامل بدن میباشد این تمرینات در 36 تمرین مختلف جمع آوری شده است تا شما را به هدف خود در منزل! برساند.
تمرین های مخصوص شکم برای داشتن شکمی محکم و عضلانی
قابل درک برای افراد مبتدی تا حرفه ای
شامل 15 تمرین برای عضله ماهیچه
شامل 22 تمرین برای به دست آوردن عضله های قوی پشت پاها + 4 برنامه کامل
شامل 18 نوع از بهترین تمرینات برای قفسه سینه و شانه ها.
تمامی این تمرینات شما را به سمت ساختن یک بدن عضلانی پیش می برد!

نکات کلیدِی در بدنسازی

اثرات فیزیولوژیک هورمون های قشر آدرنال

هورمون های قشر آدرنال دارای دو اثر مهم مینرالوکورتیکوئیدی و گلوکوکورتیکوئیدی و اثرات ضعیف آندروژنی هستند. تقریبا تمام اثرات گلوکوکورتیکوئیدی مربوط به کورتیزول و اثرات مینرالوکورتیکوئیدی مربوط به آلدوسترون است.کورتیزول دارای اثر مینرالوکورتیکوئیدی مختصری نیز است ولی اثر آلدوسترون در احتباس سدیم 500 برابر قوی تر از کورتیزول است. با توجه به میزان ترشح آلدوسترون ( 150 میکروگرم) و کورتیزول (20 تا 25 میلی گرم) در شبانه روز مسلم است که اثرات گلوکوکورتیکوئیدی منحصر به کورتیزول است و این هورمون بعلت ترشح بسیار زیادتر از آلدوسترون، قسمتی از اثرات مینرالوکورتیکوئیدی در بدن را نیز انجام می دهد.

اثرات گلوکوکورتیکوئیدها : به علت پخش گیرنده های کورتیزول در نقاط مختلف بدن این هورمون آثار فیزیولوژیک وسیعی را در همه جای بدن موجب می شود. مهمترین اثر کورتیزول افزایش مقاومت بدن در مواقع استرس و تداوم حیات است.اثرات عمده کورتیزول عبارتند از :

1. اثر در سوخت و ساز مواد قندی : اثر اصلی کورتیزول هنگامیکه گلوکز مورد احتیاج نباشد، افزایش ذخیره گلیکوژن در کبد و به مقدار کمتر در عضلات و قلب است. ولی در شرایط بی غذایی موجب می شود که بافتهای مهم بدن گلوکز کافی دریافت کنند، اگر فردی از خوردن غذا خودداری کند پس از مدتی ذخیره گلوکز تمام می شود، در صورتیکه وجود گلوکز برای فعالیت مغز ضروری است. در چنین شرایطی کورتیزول از طرق مختلفی قند خون را افزایش می دهد.

2. اثر بر سیستم عصبی : تغییرات میزان کورتیزول سبب تغییراتی در آستانه حس ها ، حافظه ، هوش و تمرکز مغزی می شود. این اثرات در کمبود کورتیزول بصورت افسردگی ، خمودگی و ندرتا روان پریشی و نیز تغییراتی در حس های شنوایی، چشایی و بویایی می گردد. این تغییرات احتمالا از طریق کاهش جریان خون مغزی و اثر بر هدایت جریان های عصبی و تحریک پذیری سلول های عصبی ایجاد می شوند.

3. اثرات ضد التهابی : کورتیزول از طریق کاهش نفوذپذیری مویرگ ها از نشت پلاسما بداخل بافتها جلوگیری کرده و سبب کاهش التهاب و التیام سریعتر زخم ها می گردد

همچنین کورتیزول در متابولیسم مواد پروتئینی و چربیها، در حفظ فشار خون طبیعی ، مقاومت عضلات، افزایش اسید معده ، در تکامل رشد ریه در جنین، جذب آب و سدیم در کلیه ها ، کاهش لنفوسیت های خون و در بعضی از حیوانات در شروع و ادامه زایمان نقش موثری ایفا می نماید.

DVD زبان اصلي
شماره مجوز: 155/40347

***ارسال سريع به سراسر كشور ***

فروشنده: برترشاپ

قیمت: 4,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش كامل تمرينات پرورش اندام و بدنسازي/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش كامل تمرينات پرورش اندام و بدنسازي/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش و بدنسازی فوتبال آژاکس آموزش دفاع شخصی بر اساس شناخت نقاط دی ماک آموزش فوتبال آموزش جودو توسط دیوید ویلیامز
آموزش و بدنسازی فوتبال آژاکس آموزش دفاع شخصی بر اساس شناخت نقاط دی ماک آموزش فوتبال آموزش جودو توسط دیوید ویلیامز
5,000 تومان خرید آموزش و بدنسازی فوتبال آژاکس 6,200 تومان خرید آموزش دفاع شخصی بر اساس شناخت نقاط دی ماک 4,900 تومان خرید آموزش فوتبال 7,500 تومان خرید آموزش جودو توسط دیوید ویلیامز
آموزش ووشو فارسي - Wushu Training DVD آموزش جامع شنا دیاگرام های تمرینی کلاس مربیگری درجه B آسیا بصورت کامل 2011 - زبان اصلی  تاریخچه دروازه بانی
آموزش ووشو فارسي - Wushu Training DVD آموزش جامع شنا دیاگرام های تمرینی کلاس مربیگری درجه B آسیا بصورت کامل 2011 - زبان اصلی تاریخچه دروازه بانی
3,200 تومان خرید آموزش ووشو فارسي - Wushu Training DVD 4,800 تومان خرید آموزش جامع شنا 10,000 تومان خرید دیاگرام های تمرینی کلاس مربیگری درجه B آسیا بصورت کامل 2011 - زبان اصلی 4,000 تومان خرید  تاریخچه دروازه بانی
رضا خراسانی بازدید : 2 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش گام به گام تکنیکهای تکواندو/اورجینال

آموزش گام به گام تکنیکهای تکواندو/اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

تکواندو از آغاز تا کنون



حدود ۲۰ قرن پیش ورزش رزمی تکواندو حوالی شهر سئول کره بوجود امد ابتدا مردمان میهن پرست کره برای دفاع از کشور خود در مقابل تجاوز کشورانی چون چین و ژاپن از حرکات دست و پا بدون بهره گیری از وسیله ایی استفاده می کردند که نزدیک به هفت قرن با گسترش این حرکات بوسیله ی استادان بزرگ به یک هنر تبدیل شد هنر پریدن ضربه زدن و خورد کردن اجسام با دست و پا.
در ابتدا نام این ورزش تگوک بگوک کواک بک سوبگولتا (تکگون) نام داشت.
تکگون شامل قوانین سختی از جمله وفاداری به پادشاه , تقوا و اطاعت نسبت به والدین , شجاعت در جنگ , احترام به دوستان و دوراندیشی را دارا بود . در سال ۹۱۸ پس از میلاد سلسله کریو برای گسترش خاک خود و مقابله با تجاوز دشمنان از تنها سلاح خود یعنی تکگون استفاده کرد . یک جنگ تاریخی نشان می دهد که در تجاوز ژاپن به کره ۷۰۰ داوطلب از منطقه کوم با دستهای خالی بوسیله تکگون جنگیدن .
در اوریل سال ۱۹۵۵انجمن تکگون در حوالی شهر سئول افتتاح شد و از ان سال نام این ورزش و هنر کهن کره به تکواندو تغییر یافت و به عنوان یک ورزش رزمی کره ایی به ثبت رسید کره اییها برای شناسایی این ورزش تلاش های فراوانی کردن تا بالاخره در نوامبر سال ۱۹۶۶ توانستن فدراسیون بین المللی تکواندو را در کره تاسیس کنند . درست ۷ سال بعد یعنی سال ۱۹۷۳ فدراسیون جهانی تکواندو افتتاح شد. این دو سازمان همیشه رقابت سختی در زیر پوشش قرار دادن بیشتر تکواندو در جهان دارند.
در سال ۱۹۹۲ تکواندو به عنوان یک ورزش کاملا المپیکی معرفی شد و در سال ۲۰۰۰ رسما وارد المپیک شد.
در حالی که این ورزش در بین مردم ورزشی متشکل از تکنیکهای پا تصور می شود اما یک نظام پیشرفته دفاع و حمله است.
هنوز می توان مجسمه های پادشاهان قدیم کره را که با گارد تکواندو ایستاده اند را نمادی از قدمت این ورزش دانست.
امروزه تکواندو یکی از پر طرفدارترین ورزشهای دنیاست بصورتی که در حال حاضر ۱۵۰ کشور در دنیا در رشته تکواندو فعالیت دارند.
قریب به ۴۵ سال است که تکواندو وارد کشور عزیز ما شده است و از اغاز تا کنون یکی از قدرتمند ترین کشورها در این عرصه می باشد حضور موفقیت امیز تکواندو کاران ایرانی در مسابقات بین المللی و المپیک سند این گفته می باشد …






در هنرهای رزمی مخصوصآ تکواندو اگه بتونیم در یه شکل منظم و آماده و با قدرت
و سرعت فرمی رو شروع کرده و به پایان برسونیم باید به تکنیکهای دست وعکس
العملهای آن توجه خاصی داشته باشیم چراکه شما عزیزان نمیتونید یه فرم یا کاتا
رو به خوبی به پایان برسونید. بنابر این جهت آشنایی شما دوست داران تکواندو به تشریح تکنیکهای دست می پردازم که در ابتدا شامل تشریح دست. آرنج و ساعد
وتکنیکهای مربوط به اون خواهد بود.
دست یا سون:
۱- تیغه دست: سوننال
۲- تیغه داخلی دست: سوننال دونگ
۳- دست نیزه ای: پیون سون کوت
۴- کف دست: سون باداک
۵- پاشنه کف دست: باتانگ سونگ
۶- روی دست: سون دونگ
قسمت آرنج دست رو پالکوب مینامند
ساعد یاپالموک:
۱- قسمت روی ساعد: میت پالموک
۲- قسمت پشت ساعد: دونگ پالموک
۳- قسمت داخلی ساعد: بکت پالموک
۴- قسمت خارجی ساعد: آن پالموک
تکنیکهای دست:
تکنیکهای دست به سه بخش تقسیم میگردد:
۱- ضربه با انگشتان دست: چیروگی
۲- ضربات شلاقی دست: چیگی
۳- ضربات نفوذی دست به حالت مشت: جروگی
چروگی:
ضرباتی که با انگشتان دست زده میشند رو چیروگی مینامند یکی ازعاملهای
موثر در انجام جروگیها انگشتها میباشند ودر چهار حالت اجرا میگردد:
با تمام انگشتان دست: پیون سون کوت
با دو انگشت نشانه و وسط: گاوی سون کوت
با یک انگشت دست: هان سون کوت یا هان سون کامک
با دو انگشت دستک: دون سون کوت یا دون سون کامک

قابل ذکر است این ضربات از ناحیه سینه پرتاب میشود
انواع چروگیها:
۱- جه چیو:موقع اجرای ضربه کف دست رو به بالاست.
۲- سوو:موقع اجرای ضربه تیغه داخلی دست رو به بالاست.
۳- اپو:موقع اجرای ضربه کفدست رو به پایین است.
چیگیها:
این نوع ضربات بصورت شلاقی بامشت آرنج تیغه های دست و زانو اجرا میشند.
عوامل موثر در خوب اجرا کردن این تکنیک عبارتند از:
۱- پالکوب (آرنج)
۲- موروپ (زانو )
۳- سوننال ( تیغه دست)
۴- مه جوموک (نرمی مشت)
۵- دونگ جوموک (پشت مشت)

مسیرایی که چیگیها در آن اجرا می شوند عبارتند از:
۱- بطرف بالا: الگول چیگی
۲- بطرف پایین: آره یانریوچیگی
۳- بطرف جلو: آپ چیگی
۴- بطرف عقب: دیت چیگی
۵- بطرف پهلو: یوپ چیگی
۶- به طرف خازج: آن چیگی
۷- به طرف داخل: پاکات چیگی

انواع چیگیها:
۱- هان سوننال جبی پوم موک چیگی: ضربه تیغه دست به گردن ازخارج باپیچش کمر
۲- دون جوموک الگول بکت یوپ چیگی: ضربه با پشت مشت از داخل به خارج و پهلو
۳- دون جوموک الگول توک چیگی: ضربه بت پشت مشت به صورت و چانه
۴- دانیکو توک چیگی : ضربه مشت معکوس به زیر چانه حریف
۵- هان سوننال آن موک چیگی:ضربه تیغه دست به گردن از خارج به داخل
۶- هان سوننال اپو موک چیگی:ضربه تیغه دست به گردن از داخل به خارج
۷- پالکوب ممتونگ دلیا چیگی: ضربه آرنج به وسط بدن
۸- پالکوب الگول دولیو چیگی: ضربه آرنج به صورت یا سر حریف
۹- پالکوب نریو چیگی:ضربه نفوذی آرنج به طرف پایین
آموزش گام به گام تکنیکهای تکواندوبا عزض پوزش فکر میکنم چیگیها شش الی هشت تا بیشتر باشند ولی به علت
عدم حضور ذهن آموزش گام به گام تکنیکهای تکواندو(البته به صورت نصفه)نه تای اونو نوشتم.انشا..با کمک اساتید و
دوستانم در جلسات آتی. البته چهارتاشو دستو پاشکسته بلدما. شرمندهآموزش گام به گام تکنیکهای تکواندوآموزش گام به گام تکنیکهای تکواندوآموزش گام به گام تکنیکهای تکواندو
انواع جروگیها:
دولیو:ضربه دورانی مشت از طرفین به صورت
آپ جوموک پیو جوک یوپ جیروگی:ضربه مشت به داخل کف دست
الگول بارو جیروگی:ضربه مشت به صورت حریف
جوموک نریو جیروگی:ضربه مستقیم مشت به طرف پایین
دانگیوجیروگی:ضربه مشت به صورت حریف همراه دفاع
دیگوت جیروگی:ضربه هم زمان دو مشت به صورت ووسط بدن
چی جیروگی:ضربه مشت از پایین به بالا
ممتونگ دوبون جیروگی:ضربه مستقیم مشت با هر دو دست
ممتونگ بارو جیروگی: ضربه مستقیم مشت به وسط بدن

اورجینال
شماره مجوز: 155/89081

فروشنده: نیمکت

قیمت: 5,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش گام به گام تکنیکهای تکواندو/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش گام به گام تکنیکهای تکواندو/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
آموزش نانچیکو آموزش حرفه ای و مدرن دروازه بانی فوتسال مدرن 2012 آموزش فوتبال حرفه ای مایکل اوون آموزش کامل شنا
آموزش نانچیکو آموزش حرفه ای و مدرن دروازه بانی فوتسال مدرن 2012 آموزش فوتبال حرفه ای مایکل اوون آموزش کامل شنا
9,000 تومان خرید آموزش نانچیکو 25,000 تومان خرید آموزش حرفه ای و مدرن دروازه بانی فوتسال مدرن 2012 9,500 تومان خرید آموزش فوتبال حرفه ای مایکل اوون 7,500 تومان خرید آموزش کامل شنا
آموزش بسکتبال - مجموعه 4 - 7 سی دی-اورجینال آموزش تکنیکهای فوتسال Footsal/اورجینال/ فينال سال 1994 بازي بين تيم هاي برزيل و ايتاليا به زبان اصلي -2012 -اورجينال پینگ پنگ
آموزش بسکتبال - مجموعه 4 - 7 سی دی-اورجینال آموزش تکنیکهای فوتسال Footsal/اورجینال/ فينال سال 1994 بازي بين تيم هاي برزيل و ايتاليا به زبان اصلي -2012 -اورجينال پینگ پنگ
6,000 تومان خرید آموزش بسکتبال - مجموعه 4 - 7 سی دی-اورجینال 4,500 تومان خرید آموزش تکنیکهای فوتسال Footsal/اورجینال/ 10,000 تومان خرید فينال سال 1994 بازي بين تيم هاي برزيل و ايتاليا به زبان اصلي -2012 -اورجينال 4,500 تومان خرید پینگ پنگ
رضا خراسانی بازدید : 2 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش حرفه ای تکواندو اورجینال

آموزش حرفه ای تکواندو اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

تکواندو یک هنر رزمی کره ای و یکی از ورزشهای المپیکی است. این رشته دارای بیشترین تعداد ورزشکار درمیان هنرهای رزمی در سراسر دنیا ست.

فنون تکواندو از ورزشهای سنتی تاریخ کره استخراج و پس از جنگ جهانی دوم با تلاش مستمر اساتید هنرهای رزمی کره جنوبی در قالب یک ورزش رزمی مدرن به دنیای هنرهای رزمی عرضه شده است.

اگرچه این ورزش تأثیراتی از کاراته پذیرفته و شباهتهایی نیز با برخی سبک های جنوبی کونگ فو در آن به چشم می خورد، اما استیل خاص این رشته دفاعی که متکی بر ضربات پا با حداکثر قدرت است و بر حفظ فاصله فیزیکی با دشمن و طراحی فنون برای دور کردن مهاجم تاکید دارد، آن را از تمام سبک های رزمی موجود متمایز می کند.



قدمت این رشته به گواهی دیوارنگاره ها و نقاشی های به جا مانده در مقبره های «کاگجوچونگ» و «مویونگ چانگ» در کره شمالی (منچوری غربی) به 20 قرن پیش می رسد.- دریکی از این تصاویر مردی در حال اجرای یک فن دفاع با دست ترسیم شده که کاملاً مشابه ضربه اول گول ماگی (دفاع بالا) در تکواندو است.- همین موجب شده تا تکواندو تاریخی کهن تر از سایر ورزشهای مرسوم در شرق آسیا مانند کاراته و کونگ فو داشته باشد.



شواهد قابل اعتمادی وجود دارد که شکل امروزین تکواندو از رشته های رزمی «سوباک» و «تکوان» که در دوران حکومت سلسله گوجوریو (37 ق.م تا 668 م) در شمال کره تمرین می شده، اقتباس شده است. در این دوران اهمیت زیادی به توانائیهای جنگی داده می شد و مسابقات منظمی برگزار می شد، شامل؛ رقص با شمشیر، تیراندازی، نبرد تن به تن، مبارزه ای که در آن دو نفر با شکستن یخ روی دریاچه وارد آب سرد شده وبه مبارزه می پرداختند.
شماره مجوز:115/61452


فروشنده: نیمکت

قیمت: 7,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش حرفه ای تکواندو اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش حرفه ای تکواندو اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
فوتسال خارجی آموزش کی وان K1 با مربیگری قهرمان جهان ارنستو هوست (پرفکت) روش های جديد لاغری و تندرستی آموزش تکواندو
فوتسال خارجی آموزش کی وان K1 با مربیگری قهرمان جهان ارنستو هوست (پرفکت) روش های جديد لاغری و تندرستی آموزش تکواندو
3,000 تومان خرید فوتسال خارجی 5,500 تومان خرید آموزش کی وان K1 با مربیگری قهرمان جهان ارنستو هوست (پرفکت) 8,000 تومان خرید روش های جديد لاغری و تندرستی 8,000 تومان خرید آموزش تکواندو
آموزش دفاع شخصی فیلم آموزش بوکس پیشرفته  اورجینال آموزش تصويري فوتبال آموزش بدنسازی ( 4)-اورجینال
آموزش دفاع شخصی فیلم آموزش بوکس پیشرفته اورجینال آموزش تصويري فوتبال آموزش بدنسازی ( 4)-اورجینال
7,000 تومان خرید آموزش دفاع شخصی 11,000 تومان خرید فیلم آموزش بوکس پیشرفته  اورجینال 4,850 تومان خرید آموزش تصويري فوتبال 10,000 تومان خرید آموزش بدنسازی ( 4)-اورجینال

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 895